thomassnielsen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har laget et lite iPhone spill som jeg gjerne vil ha tilbakemelding på. Spillet er inspirert av minesweeper, og er et miniprosjekt på siden av de store prosjektene jeg jobber med. Hvis dere vil prøve spillet, trykk nedenfor eller søk opp Mine Searcher i App Store: Mine Searcher Free Mine Searcher Fullversjonen støtter større brett og flere bomber, og husker forrige brettoppsett. Kan også nevne at det er oppdateringer på vei allerede som løser et par bugs og legger til funksjoner: - Random algoritmen går fra god til perfekt - Fullversjonen får flere lydsett valg - Fikset bug som ikke viser høye tall ved mange nærliggende bomber (5 og over) - Fikset liten bug med multitouch flagging Målet mitt er å ha det klart beste minesweeper spillet på App Store. Lenke til kommentar
thomassnielsen Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Og forresten: Hva ville vært best av følgende (kun tenkt eksempel:) iPhone app og iPad app sepparat, $2 hver universal app som funker like godt på begge, $3 Tror dere det lønner seg å legge ut to apps eller lage universal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå