EvenU Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har noen venner i Singapore som gjerne vil ha mulighet til å se norsk nett tv. Etter hva jeg skjønner må de da skaffe seg norsk IPadresse. Er det noen (legal) mulighet til å få dette til? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gjennom en norsk proxy-server? Vet ikke om hastigheten blir god nok for nett-tv, men er verdt et forsøk i alle fall. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er jo mulig å leie en norsk server, og koble seg gjennom den, men slikt koster som kjent flesk i Norge. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dersom du har fet linje selv, og føler at du er litt snill en dag, så kan du sette opp en proxy selv som dine venner i singapor kan benytte. Finnes programmer som hjelper deg med det, men jeg har ikke prøvd noen av de. Vet ikke hvor bred linje du bør ha for å gjøre dette slik at de kan se tv samtidig som du kan bruke linjen til andre ting. Alternativt må man finne en tilfeldig proxy og leve med den sikkerhetsrisikoen som er forbundet med det. Lenke til kommentar
ndr_net Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei Hei Du kan søke på om den som heter VPN and du kan finne hos dem Norsk Server men du må betale først før du kan bruke dem og det bruker vel ..bare søk om VPN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå