lessis Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 23. juni Noe leskende i varmen Har vært i Budapest på tur med koret jeg er medlem av. Tok frem 50 mm og foreviget drikken til lunsj første dagen. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 25. juni Et frø på en busk Busken sto rett utenfor hotellet. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 30. juni Ring Var i Szentendre en kunstnerby noen timer med båt oppover Donau fra Budapest sist uke. Der var det et eldorado for shoppere med sort belte som meg. Jeg kjøpte bl.annet. ISO=100, f/6.3, 1/320 sek For å få litt innblikk i hva dette er: Takk for junifesten alle som deltok Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Masse flotte farger og gode nærbilder. Den hårfine favoritten er Kiwien Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kiwien var en vinner, med en bitteliten høylysstjerne på hovedfrøet. Mmmh. Ikke det at jeg tåler kiwi, men allikevel. Gloriosaen har spennende former, og jeg liker komposisjonen i fjæren. ..Og jeg fikk lyst på øl. Takk for fin fest! Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Takker for tilbakemelding og tips om hva som skal være med i samletråden fra junifesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå