Teria Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har problemer med å laste ned torrenter etter at vi fikk Altibox. Får bare opp feilmeldingen "Problem connecting to tracker - <urlopen error (61, 'Connection refused')>" ca med en eneste gang jeg åpner en torrent. Jeg bruker forøvrig Tomato Torrent og sitter på en Mac, men sistnevnte skal da ikke ha noe å si for problemet? Første Altibox-boksen vi fikk hadde jeg ikke noe problemer med, men da denne ble byttet pga den ikke virket etter noen dager har jeg ikke fått til å laste ned. Har prøvd å åpne porter på Altibox sine sider, men det fungerte ikke, mulig jeg har åpnet feil porter da jeg ikke vet hvilke porter Tomato Torrent bruker? Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Dette tror jeg har med og gjøre at du ikke får koblet deg til tracker, har du logget inn på torrent-tracker(vis det er en lukket tracker)? Prøv å sjekk om det fungerer med NRK beta sin tracker. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Dette tror jeg har med og gjøre at du ikke får koblet deg til tracker, har du logget inn på torrent-tracker(vis det er en lukket tracker)? Prøv å sjekk om det fungerer med NRK beta sin tracker. Det er ikke lukket tracker, akkurat samme som jeg har brukt tidligere da jeg hadde nett fra Canal Digital ... Lenke til kommentar
jonol Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Prøvde du med NRK beta sin tracker? prøv den og sjekk om samme problemet oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå