lasse_hansen87 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei. Et lite spørsmål jeg har til dere med ps3. når man hae på maskinen, så lyser den lampa til venstre. det er to lamper der, foran under der man setter inn cd'er. den blinker når man slår av maskinen. Hvor mange ganger blinker den på maskinen deres føre den skrur seg av? synes min har begynt å blinke så mange ganger nå den siste tiden. tar lissom lenger tid før den slår seg av. hvorfor? og hvor mange ganger blinker deres før den skrur seg av. sånn at jeg kan sammenligne med min. takk på forhånd. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det lyset viser vell bare at harddisken jobber - den arbeider altså med forskjellige nedstengingsprosseser. Det er viktig å la den jobbe seg ferdig, slik at du ikke ødelegger noen sectorer på harddisken. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 men jeg synes min har begynt å blinke oftere nå i siste. Altså når jeg slår den av så blinker den lampe på venstre side av maskinen, den som egentlig alltid lyser når maskinen er på.. Ved siden av den lampa som lyser blått, når man setter i cd... Altså ikke de lysa på venstre side, ikke den harddisk og nettverkslampa eller hva det er... Hvor mange ganger blinker den hos dere føre maskinen slår seg av?? Synes nemelig min blinker veldig mange ganger føre den slår seg av. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Den blinker bare for å fortelle deg at maskinen jobber med saken, slik jeg tolker det. Jo mer den jobber og du skrur spontan av maskinen, desto lengre blinker den. EDIT: Jo, om den blinker for mye vil PS3'en pipe og den vil skru av selv om den ikke klarer å avlutte oppgaven helt. Endret 31. mai 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Det har ikke skjedd, den piper ikke eller noe. Bare blinker, og skrur seg av etter ca 6-7blink.. Er dette lenge/mye? Hvor mange ganger blinder din/deres? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Den piper når den sliter med å slå av. Er ikke noe farlig om den blinker mye eller ikke. Tror ingen her på forumet som holder telling på det der utenom du. Om jeg skulle se om den blinker så er det omrtrent det du har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå