Gå til innhold

Rengjøre skjerm - HTC Desire

Anbefalte innlegg

Hei, HTC Desire har jo som kjent AMOLED skjerm, men jeg er litt usikker på hva en AMOLED skjerm tåler i fohold til rengjøring.

Jeg har nå rengjort skjermen ved bruk av dette

Dette er noe jeg har hatt liggende i en skuff her, og er for rengjøring av skjermer, men kan dette skade en AMOLED skjerm?

Krever denne type skjerm noen annen form for behandling i forhold til andre skjermer, eventuelt er det noe jeg burde passe spessielt på å ikke gjøre?

Endret av radio_y1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, HTC Desire har jo som kjent AMOLED skjerm, men jeg er litt usikker på hva en AMOLED skjerm tåler i fohold til rengjøring.

Jeg har nå rengjort skjermen ved bruk av dette

Dette er noe jeg har hatt liggende i en skuff her, og er for rengjøring av skjermer, men kan dette skade en AMOLED skjerm?

Krever denne type skjerm noen annen form for behandling i forhold til andre skjermer, eventuelt er det noe jeg burde passe spessielt på å ikke gjøre?

googlet litt og finner ikke noe spesielt.

noe av det viktigste er jo å bruke en klut som ikke riper skjermen, jeg har vasket min desire skjerm med whitesprit for å fjerne maling jeg fikk på den og rødsprit for den ble så fettete når jeg skrudde bil.

om det er helt optimalt kan jeg ikke si 100% men men...

*tillegg*

ville forresten ikke vært så bekymra for det med AMOLED da den teknologien ligger under/bak skjermen, kanskje mer urolig for touchdelen av skjermen.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...