radio_y1 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hei, HTC Desire har jo som kjent AMOLED skjerm, men jeg er litt usikker på hva en AMOLED skjerm tåler i fohold til rengjøring. Jeg har nå rengjort skjermen ved bruk av dette Dette er noe jeg har hatt liggende i en skuff her, og er for rengjøring av skjermer, men kan dette skade en AMOLED skjerm? Krever denne type skjerm noen annen form for behandling i forhold til andre skjermer, eventuelt er det noe jeg burde passe spessielt på å ikke gjøre? Endret 31. mai 2010 av radio_y1 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hei, HTC Desire har jo som kjent AMOLED skjerm, men jeg er litt usikker på hva en AMOLED skjerm tåler i fohold til rengjøring. Jeg har nå rengjort skjermen ved bruk av dette Dette er noe jeg har hatt liggende i en skuff her, og er for rengjøring av skjermer, men kan dette skade en AMOLED skjerm? Krever denne type skjerm noen annen form for behandling i forhold til andre skjermer, eventuelt er det noe jeg burde passe spessielt på å ikke gjøre? googlet litt og finner ikke noe spesielt. noe av det viktigste er jo å bruke en klut som ikke riper skjermen, jeg har vasket min desire skjerm med whitesprit for å fjerne maling jeg fikk på den og rødsprit for den ble så fettete når jeg skrudde bil. om det er helt optimalt kan jeg ikke si 100% men men... *tillegg* ville forresten ikke vært så bekymra for det med AMOLED da den teknologien ligger under/bak skjermen, kanskje mer urolig for touchdelen av skjermen. Endret 31. mai 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå