CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvordan organiserer dere mappene på PC-en? Er jo enkelte ting som må sorteres, er jo alt fra bilder, skole, jobb, regninger, økonomi, linker. Grunnideen er å skille privatliv, arbeid, hobby og skole. Tenkt å skaffe harddisk på nettet etterhvert. Tenkte å organisere alt før jeg laster opp filene Tips på oppsett og harddisk på nettet slik at jeg kan logge meg inn på alle pcer med passord og brukernavn (med nett så klart)? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sjekk ut skydrive om du vil ha en gratis men likevel bra online lagringsmulighet med litt skikkelig. -Stigma Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Dropbox er også veldig bra til nettlagring. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sjekk ut skydrive om du vil ha en gratis men likevel bra online lagringsmulighet med litt skikkelig. Legg til Gladinet, så får du en 25GB drive på skrivebordet. Dropbox er også grei, men "kun" 2GB. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sjekk ut skydrive om du vil ha en gratis men likevel bra online lagringsmulighet med litt skikkelig. Legg til Gladinet, så får du en 25GB drive på skrivebordet. Dropbox er også grei, men "kun" 2GB. Bruker Gladinet også meget fin til å kunne backupe viktige filer off-site. -Stigma Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Bruker Gladinet også meget fin til å kunne backupe viktige filer off-site. Det det er ikke dumt å f.eks ha backup av bilder eksternt. Da slipper en å miste alt i en brann f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå