Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store/små bryster?

Gjest gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest gutt17

Hei

Har en jente eller riktignok jenta jeg er sammen med sier selv at hun har små bryster jeg sier det motsatte for jeg synes ikke at hun har det. Jeg sier det ikke for å kun trøste men jeg mener det å har sagt at det mener jeg (men hjelper jo ikke det da :p kjent problem...) Men så lurer jeg på er de små eller store? Altså jeg å ser at de ikke er små men jeg tenkte mere direkte på en gjennomsnittligstørrelse eller hvordan jeg skal forklare det.

Størrelsen på bh'n hennes er 75C riktignok så blir den veldig "stram" eller hva jeg skal si så kunne sikkert hatt enda en større størrelse har i grunn ikke så peil på akkkuratt det men er de små/store? Hun er 18 år ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørst jo veldig! Hvis jenta er veldig tynn, så er det store pupper, er jenta tjukk, så er de kanskje i det minste laget.. Og er hun en plass der midt i mellom, så er det "helt vanlig" størrelse på dem..

Så med mindre hun er litt tjukk, med mage og lår, så er de akkurat passe, eller store.. ;) Kort og greit!

Lenke til kommentar

Synes da at C størrelse er stor for en tynn person.

Det som virkelig er irreterende er folk som klager over ting for å få "godkjennelse" eller trøst av deg.. Jenter klager på for små pupper for at du skal si at de er store, for å gi henne en ego og selvtilit boost. Det er SÅ irreterende.

Lenke til kommentar

Forklar til henne at du liker puppene hennes som de er, at du er fornøyd

Tja, jo.. Altså.. Nei.. Ville nok ikke sagt "jeg er fornøyd med dine pupper".

En "Jaså, så bra at DU er fornøyd da!", kan ligge rett rundt svingen.

Men for all del gi komplimenter og vær støttende :)

Lenke til kommentar

75C er jo en anseelig størelse.

I og med at hun bruker str. 75, så må hun jo være ganske slank

Synes det ser dumt ut med enda større bryster på tynne damer.

Jeg bruker 70F/70G, og jeg er 170 cm høy og veier 70 kg. Tviler på at man må være så veldig tynn. Er bare så mange som går rundt med feil BH-størrelse.

Synes det virker som drømmestørrelse på den dama, skulle gjerne hatt mindre!

Lenke til kommentar

Synes hele BH størrelse tullet har fint lite å si. Grunnen er at jentene har forskjellig størrelse på cup alt etter hvilken butikk de velger å kjøpe fra. Som Kløna23 sier budre egentlig flere vurdere å øke cup størrelsen da å ha en for stram BH ikke nødvendigvis er så bra.

Lenke til kommentar

Synes hele BH størrelse tullet har fint lite å si. Grunnen er at jentene har forskjellig størrelse på cup alt etter hvilken butikk de velger å kjøpe fra. Som Kløna23 sier budre egentlig flere vurdere å øke cup størrelsen da å ha en for stram BH ikke nødvendigvis er så bra.

Jo, det er bra å ha den stram rundt omkretsen, hvis den er løs rundt brystene så kan det føre til hengepupper og ryggplager, riktignok hvis man har store pupper eller middels store pupper. Jeg merket det med en gang jeg var litt aktiv med en BH på 85D elns, jeg fikk vondt i ryggen da jeg beveget meg, og puppene deiset hit og dit. Jeg fikk meg verdens beste BH etter jeg var på en step-time, det var altså nok, jeg stakk til nærmeste spesialforretning (Netty) og skaffet meg BH. Jeg fikk sjokk da jeg fikk vite at min BH-størrelse egentlig er 65H/65i. :S De hadde ikke sports-BH i den størrelsen, så jeg kjøpte en som var 70G, og har holdt meg der siden. :p

Cupen i 65H tilsvarer da cupen i 70G, 75F, 80E, 85D, 90C, osv. Man får altså mindre cup jo større omkrets. Så snakk om cup-størrelse er egentlig bare meningsløst. :p En med 75C har 85A hvis man tenker på at cupen skal passe. (Håper noen forstår forklaringen:P)

http://www.kvinneguiden.no/artikler/unngaa_hengepupper-/53602 Skråll ned til "Velg riktig BH"-punktene, der står alt mye bedre forklart. :)

Lenke til kommentar
Hei

Har en jente eller riktignok jenta jeg er sammen med sier selv at hun har små bryster jeg sier det motsatte for jeg synes ikke at hun har det. Jeg sier det ikke for å kun trøste men jeg mener det å har sagt at det mener jeg (men hjelper jo ikke det da :p kjent problem...) Men så lurer jeg på er de små eller store? Altså jeg å ser at de ikke er små men jeg tenkte mere direkte på en gjennomsnittligstørrelse eller hvordan jeg skal forklare det.

Størrelsen på bh'n hennes er 75C riktignok så blir den veldig "stram" eller hva jeg skal si så kunne sikkert hatt enda en større størrelse har i grunn ikke så peil på akkkuratt det men er de små/store? Hun er 18 år ;)

Høres ut som en av mine tidligere flammer mot slutten av tenårene. Det hjalp ikke hvor mye jeg sa at hun hadde verdens deiligste pupper (og det hadde hun), hun var overbevist om at de var for små og var alt annet enn fornøyd.

Jeg skjønte ingen verdens ting.

Noen jenter henger seg bare opp i det og får et helt forvrengt bilde av kroppen sin. Kanskje noen har sagt noe negativt om puppene hennes tidligere, og så har det festet seg til de grader...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...