Higuain Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Kopierer spørsmålet mitt her "Har hatt HTC Desire siden release nå og er utrolig fornøyd, beste mobilen jeg har hatt so far. Men i det siste er det noe som har slukt 3G, virket som det begynte etter at jeg oppdaterte android-facebooken. Brukt 250 mb på noen dager uten å ha gjort noe som helst. Noen som har opplevd det samme eller har et program som viser hvilken app som har tatt så mye? Evt forslag til hva jeg kan gjøre? I watchdog ser jeg at alt er på transmitted og ikke recieved, og det er bare utrolig rart. Er frakoblet fra Spotify og har vært det hele tiden. Kjører facebook for Android, men oppdaterte altså den nyeste fra marked nå nettopp... Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Tror ikke det er noe som viser hvilken app som lager trafikken. Er det en innstilling i Facebook-appen du kan slå av? Jeg kan ikke teste selv, jeg har slettet hele appen fra operativsystemet Kan du fjerne Facebook fra auto-sync? I verste fall slår du bare av hele 2G/3G med APNdroid. Det er det jeg gjorde. Hvis jeg ikke er tilkoblet Wi-Fi, så er jeg ikke automatisk på 2G/3G med mindre jeg ønsker det. Endret 31. mai 2010 av Prompel Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gå inn i telefon og tast inn *#*#4636#*#* Da får du opp en meny. Velg batterihistorikk velg så nettverksbruk, når du trykker på de programmene som dukker opp så står det hvor mye de laster opp og ned 1 Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Tusen takk. Fant ut at det var latitude i google maps som herjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå