Gjest TS Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Jeg er en mann i begynnelsen av 20-årene. Jeg kan virke selvsikker og verdensmester, men føler meg egentlig veldig underlegen og utilstrekkelig. Jeg føler at jenter ikke liker meg. Jeg har hatt to forhold til utenlandske jenter (jeg bodde i utlandet et år). Vi passa ikke sammen (det er en annen historie). Men uansett jeg føler at jenter (norkse jenter) ikker er interessert i meg seksuelt eller som kjæresteemne. Kan hende kan jeg få meg utenlandsk kjæreste, men det er jeg ikke så interessert i akkurat for øyeblikket. Jeg greier ikke snakke ordentlig med jenter jeg liker. Jeg greier ikke vise at jeg liker dem. Jeg greier ikke flørte og jeg greier ikke være snill og grei. Jeg kommer ikke innpå dem jeg liker. Og, vel, jeg tror at mange norske jenter ikke foretrekker utseende mitt. Jeg er ikke veldig typisk kjekkas. Jeg er lav og tynn. Jeg har et feminint fjes med store lepper og liten nese. Og akkurat som vi menn liker feminine jenter så liker vel kvinner litt maksuline menn? Jeg ser ikke maskulin ut, selv om jeg tror jeg oppfører meg maskulin nok. Hvor viktig er utseende for norske jenter? Er dette bare innbildning eller har det ganske mye å si? Vennlig hilsen usikker, ung mann Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg ser ikke maskulin ut, selv om jeg tror jeg oppfører meg maskulin nok. Kan du utdype dette litt? Hvis du mener det jeg tror, er mitt råd å heller være deg selv - man ser fort om noen ikke er seg selv... Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg syns du hørtes helt okey ut jeg.. Samboeren min er lav og tynn, har også store lepper, men der har jo han også en litt breiere nese også da.. Uansett, jeg er jo litt den jenta som liker litt "gutte-aktige" mannfolk. Hadde nok vært lettere om du la ut et bilde, men skjønner jo hvis du ikke vil det da EDIT: *Bare retta skrivefeil* Endret 31. mai 2010 av Madebyme Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg ser ikke maskulin ut, selv om jeg tror jeg oppfører meg maskulin nok. Kan du utdype dette litt? Hvis du mener det jeg tror, er mitt råd å heller være deg selv - man ser fort om noen ikke er seg selv... Vel, utseende mitt er ikke-maskulint. Jeg er lav og tynn. Jeg har store lepper, liten nese og stor panne. Jeg har også langt hår (men synes jeg ser bedre ut med langt enn kort (er det kort ser jeg enda yngre ut)). Jeg oppfører meg og er egentlig ganske maskulint, tror jeg. Jeg er rolig, virker selvsikker og har maskiline måter å bevege meg på og te meg på og sitte på. Jeg veit ikke om det er fordi det er naturlig for meg eller om jeg har blitt sånn for å kompansere for at jeg er usikker på meg selv og mitt utseende. Jeg greier ikke forandre meg. Dette er hvem jeg er nå. Kan føler folk det underbevisst, men jeg er gasnke så sikker på at de faktisk ser på meg som veldig selvsikker. Jeg har levd med en selvsikkerhet utad i så mange år at det kommer naturlig for meg og noen ganger lurer jeg tilog med meg selv Takk til deg Madebyme. Det er koselig å høre at noen jenter også liker lave, tynne gutter med feminine trekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg