Gjest lolwat Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tok me en dusj her i sta, og da når jeg tørket av meg med et henholdsvis vanlig handkle såg jeg at det ble hvit, tenkte først at her va de noke krims på ferde, og tok ikke lang tid før eg skjønte kor det kom i fra, huden på brystkassa mi flasser av, mange vil nok påstå at eg er solbrent, men har ikkje såttet ute i solen på 1 - 1.5 uke, og har dusjet noen ganger siden det, var solbrent for ca 2 uker siden, men jesus det er 2 uker siden get over it body! men eg lurer på ka det kan være? kan de være noe farli? er for tiden på jobb i utlandet så lege tilbudet her er dårlig, jobber i offshore så tilstandane ombord klima etcetc er omtrent som i norge, viss det har noe og bety men det flasser i sirkel, utvider seg litt dog. går i fra midt på brystet til litt ned på magen, flasser små lag, ser ut som når du skraper opp huden litt, bare at det verker ikke, klør ikke, bare svir litt. Noen som kan hjelpe meg? Søkte på google va bare SOLBERNT SOLBRENT SOLBRENT, men jesus google, learn to find me the right answer kan jo ikke være solbrent av og være inne, vell? Lenke til kommentar
Gjest hm Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ny såpe eller? Eller er håndkleet vaska i noe spes? Hørtes jo nesten ut som en allergisk reaksjon. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg kan gjerne flasse av to uker etter å ha vært solbrent. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 er ikke bare gammel / død hud som detter av da ? Har du prøvd med hudkrem ? ellers vil jeg tippe det kanskje er allergisk reaksjon mot såpen som ble brukt på kroppen eller håndkleet når det ble sist vasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå