Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Huden på brøstkassa flasser av.

Gjest lolwat

Anbefalte innlegg

Gjest lolwat

Tok me en dusj her i sta, og da når jeg tørket av meg med et henholdsvis vanlig handkle såg jeg at det ble hvit, tenkte først at her va de noke krims på ferde, og tok ikke lang tid før eg skjønte kor det kom i fra, huden på brystkassa mi flasser av, mange vil nok påstå at eg er solbrent, men har ikkje såttet ute i solen på 1 - 1.5 uke, og har dusjet noen ganger siden det, var solbrent for ca 2 uker siden, men jesus det er 2 uker siden get over it body!

men eg lurer på ka det kan være? kan de være noe farli? er for tiden på jobb i utlandet så lege tilbudet her er dårlig, jobber i offshore så tilstandane ombord klima etcetc er omtrent som i norge, viss det har noe og bety men det flasser i sirkel, utvider seg litt dog. går i fra midt på brystet til litt ned på magen, flasser små lag, ser ut som når du skraper opp huden litt, bare at det verker ikke, klør ikke, bare svir litt.

Noen som kan hjelpe meg?

Søkte på google va bare SOLBERNT SOLBRENT SOLBRENT, men jesus google, learn to find me the right answer kan jo ikke være solbrent av og være inne, vell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...