Slettet-YGj9hz Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Jeg var litt usikker på om dette var rette plass å poste på, men det får bare være. (Admin: du får bare flytte tråden hvis du ønsker dette) Jeg er sikker på at mange av dere der ute vet om fildeleren aXXo. Det siste man har hørt fra aXXo var 19. April 2009, der han postet sitt siste innlegg i forumet på Darkside_RG. Er det noen som aner hva som har skjedd, siden han ikke har delt noen filer siden den tid? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hans siste release var tydeligvis den 27. september 2009 (ifølge ORLYDB). Siden han holder seg anonym er det vel få som faktisk vet hvorfor han holder seg unna scenen for øyeblikket. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 google is thy friend. http://94.75.224.58/forums/index.php?showtopic=95047 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hans siste release var tydeligvis den 27. september 2009 (ifølge ORLYDB). Siden han holder seg anonym er det vel få som faktisk vet hvorfor han holder seg unna scenen for øyeblikket. Hva snakker du om? axxo har aldri vært en del av scenen. Han er bare en småpirat som ripper og legger ut dårlige releases på public trackers. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva snakker du om? axxo har aldri vært en del av scenen. Han er bare en småpirat som ripper og legger ut dårlige releases på public trackers. Du forstår godt hva jeg mener, enten han er med i scenen eller ikke. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Selvfølgelig, men det blir veldig feil å si at han er en del av scenen når han er scenens værste fiende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå