snømannenkalle Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei jeg har trent styrke i snart 2 år og vil gå ned litt i kroppsfett får å få mere synelige musker imens jeg ikke mister muskler. Jeg har planer om å kjøpe protein link og fettforbrennings kapsler link jeg har tenkt å kjøpe protein fordi jeg tror jeg ikke får i meg nok proteiner. jeg har tenkt å kjøpe meg fettforbrennings kapsler fordi jeg vil få mere synelige muskler. kommer jeg til å merke kapslene godt? og er det mulig å miste bare fett og ikke muskler? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Dropp kapslene, de vil ikke hjelpe deg noe særlig. Og ja, det er mulig å miste fett uten å miste mye muskler. Det du må gjøre er å holde et høyt proteininntak (3 gram per kilo kroppsvekt?), samt opprettholde styrketreningen som normalt kombinert med et kaloriunderskudd. Du må gå ned ca 1 kg i uka uten å miste for mye musklatur. Her må man nok ha litt kunnskaper om kosthold før man setter i gang. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1) Tren så tung som overhode mulig * Dette vil gi et signal til kroppen at den ikke skal kvitte seg med muskler. Enkelt sagt, kroppen trenger musklene. 2) Kaloriunderskudd * Ca 300-500 kcal minus hver eneste dag, som fører til at kroppen må hente energi fra andre steder. Muskler trenger kroppen fordi de må den ha til treningene. Da er fettet eneste reserve energikilde. 3) Ikke noe mer * Du trenger ikke å løpe eller holde deg aktiv for å gå ned i vekt, ofte fører det til at kroppen også brenner unødvendig med muskler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå