SirHolberg Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Heisann! Har skaffet meg en iPad. På skolen så er det ikke mulighet for å bruke mail(proxyblock osv) på enheter som ikke tilhører skolen, og dermed sliter jeg litt mtp. sending av filer. Jeg trenger å sende tekst og PowerPoint filer som jeg har skrevet på iPadn over til en PC på skolen for fremføring og utskrift. Hvordan? Har prøvd DropBox, med det funker kun med bilder. Å laste opp på backupsider, det funker ikke da man ikke kan browse gjennom filer på iPadn og velge disse i sånne "Choose file" bokser. Håper noen har noen forslag! Sindre Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) På skolen så er det ikke mulighet for å bruke mail(proxyblock osv) på enheter som ikke tilhører skolen, og dermed sliter jeg litt mtp. sending av filer. Jeg trenger å sende tekst og PowerPoint filer som jeg har skrevet på iPadn over til en PC på skolen for fremføring og utskrift. Hvordan? dette er akilleshelen til ipad. er det keynote du bruker? i såfall er epost og itunes eneste måte å utveksle filer på, men meg bekjent kan du ikke eksportere powerpoint. dvs du bruker noe annet å lage de med. iphone os 4 på ipad som kommer utpå høsten blir ifølge ryktene bedre på overføring av filer til/fra via itunes, men ikke forvent usb-disk funksjonalitet feks android tilbyr. Endret 31. mai 2010 av stemplar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå