Gjest Krøllnapp Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 cc Hei,, jeg er en gutt på 14 år. har hatt problemer med en jente i nermere et år nå. Jeg har vært sammen med hun, men vi slo opp til slutt.. Etter bare noen uker etter vi slo opp begynte jeg å like henne igjen, og har likt henne siden. Jeg har hatt mange andre muligheter, men som sagt så liker jeg henne forsatt. Det har egentlig godt ganske greit, men nå er hun akkurat blitt sammen med en god venn av meg. Meg og hun snakker om alt egentlig, også nå har jeg endelig greid å si at jeg liker hun. Da kom problemet at det er vanskelig og være med begge to samtidig, siden hun vet at jeg liker hun, men han vet ikke. det er ganske vanskelig nå, og jeg vurderer og bare kutte all kontakt med hun... Hva mener dere jeg burde gjøre? Jeg vil ikke ødelegge for de, siden hun har likt ham i nermere et år. Takker for svar hvertfall ! Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ta dagene som de går eller lat som ingenting har skjedd mellom dere noengang... (funker alltid) Endret 31. mai 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 kan no prøve, men det e litt vanskelig og være med de to sammen, har sagt nei 3 ganger idag liksom Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hadde samme problem i fjor, bare at hele skolen viste det... (ikke særlig gøy... ) det hele endte med at eg latet som ingenting hadde hendt å levde videre Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 det tar sikkert ikke lang tid før det lekker ut av munnen hennes uansett :/ skal prøve og late som ingenting Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Men uansett lurer jeg på om jeg burde slutte og snakke med hun..? jeg vil liksom ikke like hun så lenge visst det ikke er gjensidig.. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Men uansett lurer jeg på om jeg burde slutte og snakke med hun..? jeg vil liksom ikke like hun så lenge visst det ikke er gjensidig.. Du slutter ikke å like noen ved å slutte å snakke med de... Da vil du bare savne henne... Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hva får meg til å slutte og like hun då :/? d e helt for j***** Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er nok like greit å forsøke og omgås henne minst mulig. Selv har jeg dårlige erfaringer med å prøve å være venn med en jente jeg liker for godt til å bare ha et vennskap med. Da er det bedre å kutte kontakten med henne og komme seg videre. Bare pass på at kompisen din vet dette. Er han en god venn vil han forstå. Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Men visst jeg sier det te han, så slår de sikkert opp.. sykt vanskelig og være minst mulig med hun når hun ringer på døren nesten hver dag. Jeg vil egentlig være minst mulig med henne, men samtidig så håper jeg at hun kommer til å like meg igjen. Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Visst jeg skal slutte å være med hun, må jeg nesten slutte og være med han og.. for de er med hverandre hele tiden, og sitter og kliner rett ved siden av meg -.-'' Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ta dagene som de går, vent på om hun svarer på følelsene dine... Hvis ikke lat som ingenting har skjedd mellom dere noengang... (funker alltid) At du venter på at hun skal svare på følelsene dine.. ja wow.. det er noe av det dummeste du kan gjøre. Du skjønner at, det er ikke slik samfunnet og evolusjonen mellom mann og kvinnen er. Det er som oftest mannen som må ta opp kontakten igjen. Lenke til kommentar
Gjest Krøllnapp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Uansett så er det drit tungt og bare se de sammen, skjønner ikke hvor lenge mer jeg må se på det. har vært sånn i 1 år, og det kommer sikkert til å være sånn i ett til. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Uansett så er det drit tungt og bare se de sammen, skjønner ikke hvor lenge mer jeg må se på det. har vært sånn i 1 år, og det kommer sikkert til å være sånn i ett til. Hvis du ikke orker å se de sammen, er det kanskje på tide å ikke omgås de så mye mer. Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 JEg var på besøk hos x`en men det endte med at jeg gikk dær ifra med velig ondt i huet og i ballane:( Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 JEg var på besøk hos x`en men det endte med at jeg gikk dær ifra med velig ondt i huet og i ballane:( Hvordan i heiteste klarte du det? Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 JEg var på besøk hos x`en men det endte med at jeg gikk dær ifra med velig ondt i huet og i ballane:( Hvordan i heiteste klarte du det? 1. hu hoppa på huet mitt med ræva først(uhell eller ikke?) så la jeg i sofaen også hadde jeg sølt vann på puppan hennes:P også skulle hu ta igjen men det klarte hu ikke men hu komm oppå meg og la ikke mere til at hu hadde en kne i skrittet mitt før jeg kom med noen rare lyder:P Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det beste i slike situasjoner, når du veit at dere to ikke kan bli sammen, er å gå videre (som mange andre har sagt). Du vil til slutt slutte å like henne, hvis du gjør noen "forandringer" i livet ditt. Prøv å kanskje finne noen andre. Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 har gått vidre:D ny dame allerede:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå