Gjest line Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har hatt en emosjonell type forbindelse med en mann i flere år på nettet. I tillegg så har jeg møtt han noenganger i virkeligheten i senere tid. Han har blitt skikkelig ond mot meg. Og oppførte seg svært styggt og urimelig mot meg siste gangen jeg møtte han. Jeg var "skadeskutt" etter et tidligere forhold, og jeg hadde aldri tenkt på at han hadde en profilbilde på nettet der det var bilde av han og så sto det demoner og han hadde tegnet seg om til en demon. Jeg tok først skylden på meg selv da han begynte å bli tåpelig mot meg, men nå går det opp for meg at han kanskje er ond... Jeg har vært sløv som ikke tenkte over hva demoner sto for i den tiden jeg hadde kontakt med han..... men så begynte jeg å tenke på det...... Ville dere reagert på et slikt bilde? Betyr det gjerne at personen liker demoner-det onde? Eller kan bli ond? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En drittsekk er en drittsekk. Mange mennesker er onde, gir faen i andre personer og baner seg gjennom livet med et V.I.P merke på brystkassa. Om han ikke er noe snill med deg så må du ikke føle deg skyldig, dropp heller kontakt fordi det er dette du faktisk fortjener, nemlig null drittsekker. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Psykopat? Han må da ha opppført seg snill og hyggelig for at du skulle orke å ha kontakten med han, før han viste sitt sanne jeg.. Endret 31. mai 2010 av Pijus Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Psykopat? Han må da ha opppført seg snill og hyggelig for at du skulle orke å ha kontakten med han, før han viste sitt sanne jeg.. Å være snill og grei i begynnelsen for å gi andre en falsk trygghet er vel typisk for en psykopat. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ville ha styrt unna fyren. Finn deg heller en stabil og forståelses full mann istedenfor. Angående profilbilde så varierer det vel. Noen har vel slike bilder pga de på en eller annen måte synes bildet var kult og ikke noe mer, andre har vel mer onde baktanker. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han har ikke behandlet meg noe bra nå. Og det værste er at jeg tror han skjønner at han er slem..... Jeg føler meg flau over at jeg ikke tenkte noe igjennom hva profilbildet med demoner betydde.... Hadde aldri møtt han hadde jeg visst det...... Han har sagt at han har blitt mobbet hele livet sitt, itillegg så var det hele tiden bråk i hjemmet hans i oppveksten. I tillegg det har han sagt at han sliter med selvbildet. Men tross det han har opplevd så rakker han ned på meg. Og behandler meg som om jeg er null av verdi. Det er bare å se videre, men det tar litt tid før jeg kommer over en mann til en annen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han er vel bare ute etter litt sympati når han sier det om tøff barndom, selv om jeg ville tatt det med en stor klype salt. Bra at du går videre med livet. Ikke noe poeng å samle på folk som han. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Han har ikke behandlet meg noe bra nå. Og det værste er at jeg tror han skjønner at han er slem..... Jeg føler meg flau over at jeg ikke tenkte noe igjennom hva profilbildet med demoner betydde.... Hadde aldri møtt han hadde jeg visst det...... Han har sagt at han har blitt mobbet hele livet sitt, itillegg så var det hele tiden bråk i hjemmet hans i oppveksten. I tillegg det har han sagt at han sliter med selvbildet. Men tross det han har opplevd så rakker han ned på meg. Og behandler meg som om jeg er null av verdi. Det er bare å se videre, men det tar litt tid før jeg kommer over en mann til en annen Tror han blir definert som en pyskopat, ivhertfall en manipulator av det onde. Slik du beskriver han, så er han en person som trenger å være bedre enn andre mennesker, så derfor rakker han ned på deg for at DU skal føle deg DÅRLIGERE enn det du egentlig er. Så han får følelsen av tilfredstillese. Seriøst, har du lyst å beholde din mentale helse, styr unna. Endret 1. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, hold deg unna hvis du føler han er slem. Men ærlig talt, et profilbilde som avslører om han er ond eller ikke? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Han er nok bare en drittsekk. Tror ikke at han blir noe mer ond av å ha et profilbilde med en demon eller noe sånt, ihvertfall. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Shit! Pentagrammer! LØP! Eller bare drit i vedkommende fordi han var slem og finn deg noen andre å bruke tiden din på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette er ein no-brainer, kom deg ut! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 gi faen i fyren, høres ut som en fyr som har problemer og plages med seg selv, og tar det ut med å være en drittsekk og la seg selv tro at å være ond vil la han også være tøff og sterk og ikke svak og sårbar og lett å såre. la noen med mindre "bagasje" og mere selvsikkerhet ta seg av han så slipper i alle fall du å få enda mere dritt på slep. kan høres egoistisk ut men drittsekker har jeg ikke noe til overs for Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvis han ikke er grei så gi faen i fyren. Men at han har bilde av en demon kan da umulig ha noe som helst å si? Hvorfor i svarte skulle en person ha bilde av en demon for å vise at han var "ond" (hvilket jeg tror ingen mennesker egentlig er). Han kan være "ond" uten et demonbilde og han være snill med ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå