Anthrax Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har nylig fått et stort proble,, med veldig lang tid før windows kommer helt opp. Jeg hører logonlyd, men må vente i 2-3 min før ikoner og start meny kommer opp. noen som vet hva dette kan komme av? windowsen har alle opdatteringene jeg følte var relevante config: asus a7v-133C bios 1.007 soundblaster live 1024 gainward geforce2Pro 64mb linksys/network everywhere NIC IBM deskstar 75gxp GB (får feil ved utvidelse av partisjon i PartitionMagic 7) plextor brenner panasonic DVD 512 mb (2*256) apacer RAM Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Muligens en konflikt med en driver ... GXP75 serien til IBM er no dritt (høy feil rate) Trust me I know ... har selv 4 stk IBM disker ... bruker en WD disk som boot disk ... mens IBM disken stoler jeg ikke på for fem øre kan også nevne at jeg hadde store problemer med driveren til ATA- 100 kontrolleren ... men det løste seg etter en driver oppdatering eller to eller var det tre ? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Prøv å starte maskinen uten netverkskortet. Det er ofte her problemet ligger. (Da fine du ivertfall ut om det er det som er problemet) Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg hadde det samme problemet selv. Jeg hadde nettop installert nye drivere til skjermkortet, og etter jeg hadde startet den opp omtrent 5-7 ganger virket den helt fint. virker fortsatt Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 http://download.microsoft.com/download/whi...ootVis-tool.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå