Gå til innhold

Hvordan bruke rød fluesopp som rusmiddel?

Anbefalte innlegg

Hei, etter å være ferdig med objektsamlingen min i Biologi der rød fluesopp var en av mine objekt så lurer jeg på hvordan man kan bruke det som rusmiddel? For det sto i den ene soppboken at rød fluesopp ble brukt som russmiddel i gamle sibirske kulturer av rikfolk, og fattigmenn som ville ha seg billig rus drakk pisse dems. Så, hvordan går man frem?

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, Har gjennomført en omfattende googling her nå og funnet ut en del, det virker ikke delikat, en kar pissa istykker PCen sin etter inntak, er best tørket, er ikke farlig hvis man ikke spiser seg mett på det og at det er lov? Fant ingen sikre kilder på at det er lov men var en tråd her på diskusjon faktisk, legger ved link.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1086219

Sålangt eg har lest så snakkes det bare om fluesopp generelt og ikke rød fluesopp. Merk mange andre fluesopper er dødelige.

Lenke til kommentar

Siden dette er en duplikattråd stenges denne, og videre diskusjon henvises til den eksisterende tråden. Direkte hjelp til bruk av narkotiske stoffer kan man forøvrig neppe forvente å få på dette forumet, uavhengig av om stoffene står på "narkolisten" eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...