morgan_kane Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hei, etter å være ferdig med objektsamlingen min i Biologi der rød fluesopp var en av mine objekt så lurer jeg på hvordan man kan bruke det som rusmiddel? For det sto i den ene soppboken at rød fluesopp ble brukt som russmiddel i gamle sibirske kulturer av rikfolk, og fattigmenn som ville ha seg billig rus drakk pisse dems. Så, hvordan går man frem? Endret 30. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Fluesopp gir deg blodforgiftning, og forøvrig er det verdt å vite at dette forumet følger Norges Lover samt. har et eget reglement som du kanskje bør se over igjen? Fremstilling av rusmidler er nok ikke informasjon du bør tilegne deg gjennom dette forumet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er dog lovlig å benytte Fluesopp til å ruse seg på i Norge. Men man bør være klar over at det er en rissiko. Jeg tror fleinsopp er en tryggere sopp og ruse seg på. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Hehe, Har gjennomført en omfattende googling her nå og funnet ut en del, det virker ikke delikat, en kar pissa istykker PCen sin etter inntak, er best tørket, er ikke farlig hvis man ikke spiser seg mett på det og at det er lov? Fant ingen sikre kilder på at det er lov men var en tråd her på diskusjon faktisk, legger ved link. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1086219 Sålangt eg har lest så snakkes det bare om fluesopp generelt og ikke rød fluesopp. Merk mange andre fluesopper er dødelige. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Siden dette er en duplikattråd stenges denne, og videre diskusjon henvises til den eksisterende tråden. Direkte hjelp til bruk av narkotiske stoffer kan man forøvrig neppe forvente å få på dette forumet, uavhengig av om stoffene står på "narkolisten" eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg