Gjest chemo Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei, Meg (han) og kjæresten min opplever at jeg ofte får soppinfeksjon på penis, uten at hun har opplevd det samme. Dette har ikke skjedd meg noensinne før, og det leder oss til å trekke konklusjonen at vi er et av de uheldige parene som har hver vår bakterieflora som ikke går helt perfekt overens, og som forårsaker oppblomstring hos den andre parten. I vårt tilfelle er det meg som er den uheldige parten. Greit nok, dette er uproblematisk å takle som kjærester. Det betyr i praksis at vi i blant må ta en periode uten sex hvor jeg går på en kur for å få bort uggenhetene, og forhåpentligvis vil det en dag ta slutt. Etter over et år sammen har jeg opplevd dette rundt 5-6 ganger, og de siste to gangene har jeg gått på en bakteriekur. Spørsmålet er; Kan dette påvirke vår mulighet til å bli foreldre? Logisk sett vil jeg forestille meg at mine sædcellers tur til eggcellen ikke blir påvirket av bakteriefloraen i våre kjønnsvæsker, men ettersom vi enda ikke har prøvd å få barn, har vi ingenting å tape på å spørre før vi evt. kommer så langt Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva sier legen da? Eventuelt spør legen neste gang du får utskrevet en soppkur. Lenke til kommentar
Gjest same_same Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ligner på mitt problem, det funker å vaske seg rett etter sex, da kommer det aldri Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er vel hun som har underlivssopp da uten at hun er spesielt plaget med det. Spør om hun har utflod som lukter. Kan kanskje være at hun er flink til å skjule det for deg ? Mye bedre å være ærlig å ta tak i problemet. Det er ikke flaut, bare plagsomt. Har dere f.eks vurdert Canesten ? Hvis dette ikke fungerer bra nok og problemet kommer tilbake, så lag en bruker og send med en PM så kan jeg hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå