Framifrå Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvis hun er så kjempesnill å suge deg til det går, så er det vanlig høflighet å la henne kysse deg etterpå. He he! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Men da har du jo kommet, hva er poenget med å være høflig da? Men nei, jeg har hverken smakt på, drukket eller spist min egen sæd. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Omtrent hver eneste gang etter at jeg har runket. Hvis kvinner kan spise sæden deres, så går det vel ånn å spise sin egen sæd. Smaker egentlig helt greit. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Omtrent hver eneste gang etter at jeg har runket. Hvis kvinner kan spise sæden deres, så går det vel ånn å spise sin egen sæd. Smaker egentlig helt greit. Sorry, men.. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Omtrent hver eneste gang etter at jeg har runket. Hvis kvinner kan spise sæden deres, så går det vel ånn å spise sin egen sæd. Smaker egentlig helt greit. Sorry, men.. enig. det er bare kvalmt.. har aldri prøvt, og skal aldri prøve.. det er dog greit å la henne kysse deg etterpå.... frekt å nekte! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvordan kan folk "kreve" (sier ikke at noen her har sagt det på denne måten) at dama skal suge, svelge, få sperm i munnen og alt sånn, utenom at dere vet hvordan det faktisk er? Jeg fikk en god del mer forståelse for folk etter å ha prøvd det selv... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvordan kan folk "kreve" (sier ikke at noen her har sagt det på denne måten) at dama skal suge, svelge, få sperm i munnen og alt sånn, utenom at dere vet hvordan det faktisk er? Jeg fikk en god del mer forståelse for folk etter å ha prøvd det selv... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Fordi det er en kvinnes fordømte jobb! Likestillingsfaen nå må du ta deg i sammen, kvinnen den er skapt for å varte opp mannen. - Luxus Leverpostei 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Fordi det er en kvinnes fordømte jobb! Likestillingsfaen nå må du ta deg i sammen, kvinnen den er skapt for å varte opp mannen. - Luxus Leverpostei Har da ingenting med likestilling å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg syns alle mannfolk burde smake og svelge sin egen sperm før dere forlanger at dama gjør det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har skjedd noen ganger, og om man kysser dama etter at hun suger deg til du kommer smaker du det jo. Men er endel pingler her ser jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har smakt. Skjønner ikke hva som er så galt. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har smakt på snørr, svette, sperm og blod fra min egen kropp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg