Gjest gjest Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har en venninne som sier hun vil suge og svelge hvis jeg lover å smake og svelge litt av min egen sperm. Vil du eller har du smakt på din egen sperm? Lenke til kommentar
Gjest g_20 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 ja jeg har smakt min egen sperm. Var vel en 16 år gammel tror jeg. Måtte jo testes Tok bare pittelitt. Det smaker salt, akkurat som svette nesten visst jeg husker riktig Men over til din problemstilling, go for it. Er verdt det Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har aldri og vil sannsynligvis aldri gjøre det. Men jeg har lest at så mange som 1/3 av menn har smakt det minst 1 gang. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Nei, ikke gjør det. Da blir du homo. Hun suger først, så smaker du. Ikke la henne drite deg ut. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har gjort det. Var med et uhell i kampens hete, dog. Har egentlig ikke noe mening om smaken - ikke ille, men heller ikke godt. Har du et kosthold som ikke involverer så djevelsk mye giftstoffer, samt spiser litt ananas i ny og ne, vil smaken være ok+. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 har aldri smakt, bare lukta. lukter ikke vondt. lukter greit Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ja jeg har smakt min egen sperm. Var vel en 16 år gammel tror jeg. Måtte jo testes Tok bare pittelitt. Det smaker salt, akkurat som svette nesten visst jeg husker riktig Men over til din problemstilling, go for it. Er verdt det Se her ja, smakt på både svette og sperm en eller annen dag hvor jeg har lite å gjøre, vil jeg nok smake selv. Blir nok ikke noe kopp though. 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Pleier bruke det som dressing på pizza Istedenfor rømme Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Har smakt på det flere ganger, en gang uhell andre ganger med jenter lol Hvordan det gikk til, ja.. det deler jeg ikke med det store internettet Men som sagt, det smakte salt, ikke noe gale. Endret 31. mai 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei takk. Har aldri smakt, og kommer forhåpentligvis aldri til å smake. Med mindre det skjer ved et uhell Visse ting har jeg rett og slett ikke et behov for å prøve ut. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det smaker ikke noe. Er vell bare tanken som gjør det litt fælt.. Klumpete og varm sæd, haha. 1 Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har smakt min egen sæd flere ganger, blir ekstra kåt og opphisset og syns det smaker digg da:) Lenke til kommentar
Gjest Still going Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har da bare smakt den blandet med fittesaft eller når dama vill kysse etter å ha sugd meg og svelget. Hun elsker at jeg slikker henne ren etterat jeg har fylt fitta hennes og hun elsker å suge meg ren og få de siste dråpene. Heldig jeg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Personlig ville jeg ikke gjort det. Men man blir ikke mer homo hvis man gjør det, til dere fjortiser og homofober som tror det Endret 3. september 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Stjeler tråden litt, jeg. Ville dere gutter klint med jenten uansett, etter at hun har vært der nede? Eller er dere for pinglete til det? Hadde blitt litt weird å fortsette den himmelske akten uten å kunne kline med hverandre kun fordi gutten ikke vil det etter at hun har vært der nede. Gutter azz lixxxm... Endret 3. september 2010 av Frk. Snasen 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 SMaker salt. Hatt noen uhell når jeg ligger på ryggen bakover i en dyp stol Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 SMaker salt. Hatt noen uhell når jeg ligger på ryggen bakover i en dyp stol Haha! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Stjeler tråden litt, jeg. Ville dere gutter klint med jenten uansett, etter at hun har vært der nede? Eller er dere for pinglete til det? Hadde blitt litt weird å fortsette den himmelske akten uten å kunne kline med hverandre kun fordi gutten ikke vil det etter at hun har vært der nede. Gutter azz lixxxm... Ser ikke noen grunn til å ikke kunne kline etter det. Spesielt om det er snakk om BJ uten avslutning. Om det er med avslutning så er det nok en større barriere en må bryte. Men ja, det blir rimelig kjipt å ikke kunne kline under akten pga det. 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Ser ikke noen grunn til å ikke kunne kline etter det. Spesielt om det er snakk om BJ uten avslutning. Om det er med avslutning så er det nok en større barriere en må bryte. Men ja, det blir rimelig kjipt å ikke kunne kline under akten pga det. Den er jeg enig i. Endret 4. september 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har aldri smakt på min egen sperm, og har heller ingen planer om å gjøre det. Lukter ikke så ille, dog. Men vil vel ikke tro at det er så unormalt, igrunn. Mennesker er jo nyskjerrige, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg