Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - Ville dere smakt på egen sperm?


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Har en venninne som sier hun vil suge og svelge hvis jeg lover å smake og svelge litt av min egen sperm. Vil du eller har du smakt på din egen sperm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg har smakt min egen sperm. Var vel en 16 år gammel tror jeg. Måtte jo testes :p Tok bare pittelitt.

 

Det smaker salt, akkurat som svette nesten visst jeg husker riktig :p

 

Men over til din problemstilling, go for it. Er verdt det :D

Lenke til kommentar

ja jeg har smakt min egen sperm. Var vel en 16 år gammel tror jeg. Måtte jo testes :p Tok bare pittelitt.

 

Det smaker salt, akkurat som svette nesten visst jeg husker riktig :p

 

Men over til din problemstilling, go for it. Er verdt det :D

Se her ja, smakt på både svette og sperm :p

en eller annen dag hvor jeg har lite å gjøre, vil jeg nok smake selv. Blir nok ikke noe kopp though.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Still going

Har da bare smakt den blandet med fittesaft eller når dama vill kysse etter å ha sugd meg og svelget. Hun elsker at jeg slikker henne ren etterat jeg har fylt fitta hennes og hun elsker å suge meg ren og få de siste dråpene. Heldig jeg.

Lenke til kommentar

Stjeler tråden litt, jeg. Ville dere gutter klint med jenten uansett, etter at hun har vært der nede? Eller er dere for pinglete til det? :dontgetit:

 

Hadde blitt litt weird å fortsette den himmelske akten uten å kunne kline med hverandre kun fordi gutten ikke vil det etter at hun har vært der nede. Gutter azz lixxxm...

Endret av Frk. Snasen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stjeler tråden litt, jeg. Ville dere gutter klint med jenten uansett, etter at hun har vært der nede? Eller er dere for pinglete til det? :dontgetit:

 

Hadde blitt litt weird å fortsette den himmelske akten uten å kunne kline med hverandre kun fordi gutten ikke vil det etter at hun har vært der nede. Gutter azz lixxxm...

Ser ikke noen grunn til å ikke kunne kline etter det. Spesielt om det er snakk om BJ uten avslutning. Om det er med avslutning så er det nok en større barriere en må bryte. Men ja, det blir rimelig kjipt å ikke kunne kline under akten pga det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...