pepsimaxguy Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Jeg var tenkt til og om trekke stene i bilen min og lurte på hvor mye det ville koste, jeg har sånt overtrekk men jeg får ikke til og få det til og passe. Noen som vet hvor mye omtrekking vil koste? Og hvor mye det ville koste og om lakke en bil? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Rick Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Skal du ha lakket en bil og få kvittering på det må du fort regne med 30 tusen. Varierer litt etter om du skal ha den lakket opp i samme farge, eller ny farge og om du da også skal lakke inne alt av dører og luker. Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 hele greien men det er ikke så viktig om det blir lakket opp på Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Først og fremst, bruk litt ekstra tid når du skriver noe. Det er faktisk vanskelig å forstå hva du mener hovedsaklig på grunn av orddelingen din. "Opp på" gir faktisk ingen mening, men jeg går ut i fra at du mener oppå? En hellakkerings, innvendig og utvendig, vil koste MYE, fordi du må fjerne motor etc. noe lakkverkstedet ikke gjør, så den må først innom et vanlig verksted for fjerning av sånne ting, regn med 40.000 i arbeid på vanlig verksted for demontering og montering av motor etc., så kommer lakkeringen, regn med 30.000 her. Du kan dog gjøre det langt billigere, ved å bare lakkere utvendig, må du bare fjerne lykter og lister etc. dette gjør du fint selv, og lakkeringen vil komme på rundt 15.000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå