Gå til innhold

Noen som har erfaring med betale e-post tjenester (ala Fastmail.fm?)

Anbefalte innlegg

Jeg har over en lengre periode vurdert å skaffe meg en ny og "skikkelig" e-post tjeneste, har over flere år brukt Google-Mail (Gmail) siden det var "invite only" BETA, som begynner å bli en liten stund siden nå?

Kan ikke på noen måte si meg misfornøyd med Google sin e-post tjeneste, det er bare det at ting har kommet til et punkt hvor jeg føler jeg nesten må opprettet en ny e-post og starte fra "scratch" på grunn av ufattelig mye rot i e-posten. Og når du har passert godt over 5'000 e-poster så er det jo ikke bare, bare å sette seg ned å sortere ut alt heller, forsøkte å sette meg ned og sortere ting ved hjelp av Google sine "lables" uten at det egentlig ble noe spesielt mye bedre.

Jeg kan jo alltid bare opprette meg en ny Google-Mail konto og starte med ha ting organisert og ryddig fra starten av, men samtidig kunne jeg godt tenkt å bytte beite.

Google har fantastisk god støtte for både POP, SMTP og IMAP.. Så jeg har ikke stort å utsette på noe som helst som Google har å tilby, men det har blitt i OVERKANT mye SPAM som påvirker Google-Mail for tiden og jeg kunne godt ha tenkt meg til å gå over til en betalt e-post tjeneste da jeg har hørt utrolig mye positivt om disse, spesielt på området som kundesupport og SPAM / Virus håndtering så skal det visstnok være flere alternativer som overgår alt av gratis alternativer som Hotmail / Live-Mail og Google-Mail med en soleklar margin?

Så jeg ha sett meg litt rundt, og blant annet funnet en litt populær tjeneste kalt Fastmail.fm?

Som tilbyr noe til helt kurante priser? Ser ikke på 200-300kr i året som noen vannvittig stor sum, for noe så sentralt som en e-post tjeneste lengre, det er noe som tross alt brukes aktivt hver eneste dag og har en viktig rolle i dagens samfunn!

Er det noen som har noen erfaringer med Fastmail som de kunne tenke seg å dele?

Eventuelt noen andre e-post tjenester de kunne tenkt seg å anbefale og dele sine meninger om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil nok ikke oppleve noe mindre spam på en ny E-post! Grunnen til at du får spam er som oftest at spammere har fått tak i mailen din fra en side du har registrert deg på e.l.

Hvis du fortsatt vil bytte bare for å gjøre det kan du jo evt. prøve å sette opp din egen server? Er du litt over middels datakyndig er det ikke så forferdelig vanskelig hvis du tar google til hjelp! : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...