sinder18 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Blir snart 18 og tenker og kjøpe mitt Eget Internett, Så lurer på Hvilket internett anbefaler du, Ett som er veldig sjappt, og ett som man kan Hoste spille Servere på. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Der jeg bor har vi Tafjord Mimer fiber nettverk med 100mb/s, er vell det raskeste du får i Norge. Om du har mulighet for det, er jo det klart best. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Der jeg bor har vi Tafjord Mimer fiber nettverk med 100mb/s, er vell det raskeste du får i Norge. Om du har mulighet for det, er jo det klart best. Hva koster det og hvor bestiller eg det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Liten vits i å spørre dersom du ikke bor på et sted der Tafjord bygger ut fiber nå. Skal du ha server, så må du ha rimelig god båndbredde opp. Du opplyser ikke hvor du bor eller hvilken server/båndbredde du behøver. Ingen som legger en fiber bare til deg, dersom du ikke heter Kjell Inge Røkke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Som nevnt over, så har hvor du bor veldig mye å si. Men hvis du skal ha fiber linje på 100mb/s, så må du ut med 1000,- og mer enn det.. Har du råd? Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Som nevnt over, så har hvor du bor veldig mye å si. Men hvis du skal ha fiber linje på 100mb/s, så må du ut med 1000,- og mer enn det.. Har du råd? Bor i bergen, Seff har eg råd med 1000 kr. Har normal jobb så har penger. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kommer an på hvor i Bergen du bor. Først og fremst bør du sjekke om du har mulighet for fiber. Såvidt meg bekjent er det kun 2 tilbydere i Bergen nå, BKK og Bofiber, derav bare bofiber som bygger ut aktivt nå. Bor du i Fana området kan du ha gode muligheter for fiber. Ellers ville jeg sjekket hos NextGenTel om du kan få VDSL. Hvis du verken kan få VDSL eller fiber vil jeg si du har dårlige muligheter for hosting. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 bor i fana området, men har ikke fiber. Hvordan finner eg ut att eg har 2 linjer til internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå