Diskutant Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Er det noen som har anbefaling til kameraveske/-bag til Nikon D90 med 18-200mm? Må være plass til lader og andre diverse kabler, batteri, ekstra minnekort og ekstra blitz. Det er ikke et minus å ha litt god plass til andre ekstra ting for å si det sånn... Pris: opp til og med 600kr. Takk! edit: trenger ikke være lowepro.. Endret 1. juni 2010 av diskutant Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kan ikke se at du har så mye utvalg annet enn Rezo 140 og Rezo 160. Finner begge hos FotoVideo. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Kan ikke se at du har så mye utvalg annet enn Rezo 140 og Rezo 160. Finner begge hos FotoVideo. Har uendelig mange fler enn de to. Må ikke tro at det bare er 2 vesker i hele verden det er plass til det kameraet! Er ikke så stort gutten min Var forresten ikke akkurat flust med svar her! Noen fler? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei, du spør spesifikt etter en Lowepro bag/veske til under 600kr. Følgende bager hos fotovideo oppfyller kravene: Lowepro Edit 110 Lowepro Edit 120 Lowepro Rezo TLZ 20 Lowepro Rezo 110 AW Lowepro Rezo 120 AW Lowepro Rezo 140 AW Lowepro Rezo 160 AW Hvorav jeg tror du har problemer med å få plass til alt du spør om i alt som er mindre enn Rezo 140 og Rezo 160. Men hvis du mener det går, så er det bare å prøve. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Nei, du spør spesifikt etter en Lowepro bag/veske til under 600kr. Følgende bager hos fotovideo oppfyller kravene: Lowepro Edit 110 Lowepro Edit 120 Lowepro Rezo TLZ 20 Lowepro Rezo 110 AW Lowepro Rezo 120 AW Lowepro Rezo 140 AW Lowepro Rezo 160 AW Hvorav jeg tror du har problemer med å få plass til alt du spør om i alt som er mindre enn Rezo 140 og Rezo 160. Men hvis du mener det går, så er det bare å prøve. ok. takk.. Men du er sikker på at jeg får D90 + 18-200mm og alt det andre jeg nevnte i både 140 og 160? kjøper ikke andre enn 140 eller 160 uansett ( av de du nevnte ) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I følge Lowepro.com tar 140 følgende utstyr: Digital SLR with short lens; flash and accessories 160 tar: Digital SLR with attached zoom lens; 1-2 extra lenses or flash and 1 lens; flash and accessories Synes det virker å stemme ganske bra. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 I følge Lowepro.com tar 140 følgende utstyr: Digital SLR with short lens; flash and accessories 160 tar: Digital SLR with attached zoom lens; 1-2 extra lenses or flash and 1 lens; flash and accessories Synes det virker å stemme ganske bra. Ok. men vet ikke i hvor stor grad sigma 18-200mm er "short lens". 140 er en del billigere, men er det verdt det? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Angående vesker: Ta med kameraet, dra ned i butikken og prøv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Angående vesker: Ta med kameraet, dra ned i butikken og prøv. er ikke så mangen her jeg bor som selger kata utstyr.. Noen som vet? =) evt har andre forslag? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Angående vesker: Ta med kameraet, dra ned i butikken og prøv. er ikke så mangen her jeg bor som selger kata utstyr.. Noen som vet? =) evt har andre forslag? Hø? Var det ikke Lowepro du skulle ha da? Sigma 18-200 ville jeg kalle et kort objektiv ja. Ikke pancake, men ikke spesielt langt heller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Angående vesker: Ta med kameraet, dra ned i butikken og prøv. er ikke så mangen her jeg bor som selger kata utstyr.. Noen som vet? =) evt har andre forslag? Hø? Var det ikke Lowepro du skulle ha da? Sigma 18-200 ville jeg kalle et kort objektiv ja. Ikke pancake, men ikke spesielt langt heller. se editen min.. =) fant plutselig ut at det 1. er kjekt å ha flere å velge mellom, og 2. lowepro er bra - derav prisen. så kan anbefale hva som helst! =) Advarsel: kan virke støtende på noen! hva som helst i den grad det ikke har noe som helst med canon å gjøre Endret 2. juni 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Kata DC-437! funker den? har kanskje litt lite ekstra plass, men noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå