Gå til innhold

X10 mini eller HTC Wildfire

Anbefalte innlegg

Etter å ha slitt ut en W710i er det på tide med ny telefon. Har fått veldig lyst på en touchtelefon og helst med android. Valget står vel mellom X10 mini og HTC Wildfire. Er det noen som har noen gode grunner for å velge en av de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei sitter også å tenker det samme, er så ganske usikker. Begge er bra, men med tanken på x10 mini sin skjerm er litt liten, Men hva skal jg ta? vansklig valg:p + den koster kun 2000 kr på elkjop.no i dag. Noen her som kunne hjelpe han ( meg) litt fort:p

Takk ^^

Lenke til kommentar

Begge er bra, men med tanken på x10 mini sin skjerm er litt liten,

De har samme oppløsning. Er veldig usikker på om oppløsninga kan bli litt liten på Wildfire ettersom de ser ut til å ha klemt inn litt mer på skjermen.

Lenke til kommentar

Mhm, det jeg også tenker. Liksom oppløsningen til wildfire er litt liten, med tanke på skjerm størlsen. Men Noen her som har x10 mini, og kan fortelle meg om skjermen den (tommer) blir for liten, for sms, surfing på nette og generelt, youtube spille spill, bruke ebuddy/msn, eller se på film. Går det greit eller er skjermen alt for liten?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette har jeg også hatt probelemer med - hvem skal man velge av disse to???

MEN jeg har bestemt meg for å vente til Wildfire kommer. Hovedsaklig pga skjermens størrelse. Tror ikke oppløsningen blir så dårlig selv om størrelsen er større. Blir da bedre å bruke til å se film på o.l.

Så her blir det Wildfire i slutten av juni!

Lenke til kommentar

ebuddy og msn blir vel noe ala som å sende sms, som jeg er rimelig sikker på funker veldig grei på x10 mini.

jeg ville derimot ikke kjøpt wildfire. uansett. viss jeg først skulle hatt en htc, ville jeg hatt HD2 eller desire. det som er med x10 mini er at den har det lille ekstra, størelsen. det er så sinnsykt kult men en så liten og (forhåpentlig vis) brukevenlig.

skulle ønske apple kommer med iphone nano

Lenke til kommentar

jeg ville derimot ikke kjøpt wildfire. uansett. viss jeg først skulle hatt en htc, ville jeg hatt HD2 eller desire.

Hva er årsaken til det? Hva gjør X10 mini til et bedre valg?

viss jeg skal ha en liten telefon, så skal den være skikkelig liten.. wildfire er bare en mellomtelefon.

x10 mini er liten og passe "god"

htc desire er svær og har alt!

wildfire er litt midt i mellom :p

Lenke til kommentar

Men Noen her som har x10 mini, og kan fortelle meg om skjermen den (tommer) blir for liten, for sms, surfing på nette og generelt, youtube spille spill, bruke ebuddy/msn, eller se på film. Går det greit eller er skjermen alt for liten?

Etter nå ha lest litt på nettet endte jeg opp med en X10 mini. Jeg liker telefonen utrolig godt. Kjapp, enkel å bruke, flott skjerm, men batteriet synes jeg er for dårlig. Med moderat bruk må jeg lade hver dag. Jeg har hatt telefonen i kun 4 dager så jeg håper det bedrer seg litt. Skjermen er liten men jeg synes ikke det er noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...