bermar Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det har seg slik at jeg og en kamerat har bestemt oss for å ta opp igjen skatingen vi drev med da vi var yngre. Prøver for tiden å lete opp en fin pakkeløsning og i dag kom jeg over en komplett Toy Machine-pakke - Klikk her! Alltid vært veldig glad i platene til Toy Machine (både designmessig og kvalitetsmessig), så det frister veldig med denne pakken til 1200,-. Jeg ble aldri spesielt godt til å skate når jeg holdt på: Kunne dra ollie, kickflip, heelflip og litt ymse grinds/slides. Men stort sett ikke noe mer. Regner dessuten at en del av dette har gått i glemmeboka. Noen som tror at dette kunne vært en god pakkeløsning i forhold til mitt nivå? Skulle gjerne likt å vite hva slags truckere som følger med på den pakka, men klarer ikke å se hva det er. Noen som vet kanskje? Hvis ikke fant jeg også en pakke fra Enjoi på samme side - Klikk her! Har personlig ikke erfaring med Enjoi, men jeg har hørt mye positivt om brettene deres. Takker på forhånd for svar! EDIT: Hvis det er noen som klarer å finne noen bedre pakkeløsninger for meg er jeg veldig åpen for det også! Er i hovedsak utkikk på noe innen prisklassen 1200-1500,- Endret 30. mai 2010 av bermar Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Min lenkehttp://www.50-50.no/index.cgi?phase=selection&cid=2419 Her har du noen fler completes, Darkstar er ett alright merke, speed demons hadde jeg styrt unna. Har aldri prøvd World Industries, men er vel egentlig ett merke for kidsa. Jeg har den hvite Enjoi plata, veldig fornøyd med den, så den anbefales. Du kan jo høre med dem om de kan ordne en pakkepris der du velger plate, truckere,hjul, kulelager og grip. Får sikkert noe rabatt hvis du spør pent Edit: skjedde noe rart med linken.. www.50-50.no, sjekk under completes i fanen øverst. Endret 31. mai 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
bermar Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Takk for hjelpa! Skal spørre om det er mulighet for å sette sammen et deck selv. Trur ikke jeg kommer til å slå til på Toy Machine-plata. Fant nettopp ut at det er Ruckus-truckere som følger med, et ganske ubrukelig merke. Leste litt erfaringer på nettet og det var veldig mange som hadde knekt de bare etter noen få uker. Tenker jeg kommer til å kjøre på et par Independent, Thunder eller Royal. Betaler gjerne litt ekstra for et brett som holder. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Takk for hjelpa! Skal spørre om det er mulighet for å sette sammen et deck selv. Trur ikke jeg kommer til å slå til på Toy Machine-plata. Fant nettopp ut at det er Ruckus-truckere som følger med, et ganske ubrukelig merke. Leste litt erfaringer på nettet og det var veldig mange som hadde knekt de bare etter noen få uker. Tenker jeg kommer til å kjøre på et par Independent, Thunder eller Royal. Betaler gjerne litt ekstra for et brett som holder. Det er uansett greit å legge litt penger i det. Finner du ut at det er fett igjen så slipper du å oppgradere, blir fort dobbelt så dyrt da Bor du i nærheten av Nesodden, så ligger det en bra og billig skate sjappe der med bra priser. Edit: Ser du bor i Lillehammer, utgår den sjappa da Endret 1. juni 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå