lilfire Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Topic forklarer det meste. Lurer på om det er en måte å permanent fjerne/skjule oppgavelinja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-mX5b8rLK Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du kan bruke et program kalt Taskbar Eliminator. [Link] Eller så kan du velge "Skjul oppgavelinjen automatisk" under egenskaper, men da vil den komme opp igjen vis du holder musa over den. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 har prøvd det programet men det fungerer veldig dårlig. og med auto hide omemr den jo fram igjen som du sier er ute etter en mer permanent løsning.alla taskbar eliminator bare som fungerer. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du kan skru av explorer.exe og bytte shell. Jeg vet ikke om noen permanent måte å fjerne bare taskbaren på. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Hmm vil man ikke miste fler funksjoner ved å deaktivere explorer.exe? og hvordan bytter man shell isåfall? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du mister fler ja, blant annet windows explorer, så det er kanskje ikke optimalt. Men hvis hensikten er at kun ett program skal være synlig, kan det være en løsning. Explorer.exe er standard shellet til Windows Her er en guide for XP, men jeg regner med den funker i Windows 7 også. http://www.knowledgesutra.com/forums/topic/20367-how-to-change-the-windows-xp-shell/ Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Det er snakk om en htpc, så bruker ikke pcen til annet en media. At jeg mister windows explorer er ikke krise, så lenge jeg ikke mister nettverksdrevene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå