Gulvflisen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei, nå har MSN-en begynt å havne på oppgavelinjen igjen. Hadde gjort sånn at den var ved klokken før, men nå har den gått tilbake... Vet noen om hvordan man får den tilbake ved klokken igjen? Den havnet tilbake på oppgavelinjen etter en restart, hadde installert Comodo Firewall og Advanced SystemCare Professional. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Høyreklikk på msnmsg.exe og velg Preferences/Innstillinger og Compatibility mode. Her velger du Vista SP2 f.eks. Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Høyreklikk på msnmsg.exe og velg Preferences/Innstillinger og Compatibility mode. Her velger du Vista SP2 f.eks. ikke min tråd men takk for tipset! Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Høyreklikk på msnmsg.exe og velg Preferences/Innstillinger og Compatibility mode. Her velger du Vista SP2 f.eks. Det har jeg allerede gjort, men den er fremdeles på oppgavelinja... Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Prøvd XP SP3 da? Det er det samme resultatet Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Avinstallerte Comodo Firewall, og MSN gikk tilbake der den hørte hjemme ... Men nå trenger jeg en ny brannmur, he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå