Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forslag til billige sykkeldekk?

Edit00r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du er galt med Biltema sine?

Generell dårlig konstruksjon. Tynne vegger, dårlig gummi, pungterer lett, dårlig grep. Nå har jeg bare prøvd 26" 'terreng dekk'

Endret: Det er begrenset hva man får for 60,- kroner

Endret av k-orm
Lenke til kommentar

Dette er jo ikke så galt:

http://www.bikebuster.no/detaljer-no/200314.html

353,86,- NOK for to dekk inkl frakt og kortgebyr

Og det er vel kvalitet så det holder ? Det er tilbuds-dekk også !

Det er uten mønster, vet jo ikke hvordan dekk du har tenkt deg, og hvilken størrelse siden du ikke sa noe om det, men ta en titt rundt på den nettsiden og de seg rundt. De er veldig billige de.

Det skal egentlig plusses på moms siden det er over 200,- men de setter på lav verdi tror jeg, jeg har bestilt fra dem, da ble det over 400 tilsammen, og jeg betalte ikke moms !

Lenke til kommentar

Det skal egentlig plusses på moms siden det er over 200,- men de setter på lav verdi tror jeg, jeg har bestilt fra dem, da ble det over 400 tilsammen, og jeg betalte ikke moms !

Det er ikke noe ekstragebyr som moms og toll når man bestiller innenlands.

Hvis du hadde kjøpt fra f.eks England eller Danmark hadde du mått betale de gebyrene.

Jeg bruker også dekk fra Biltema og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøpte 2 "gatedekk" for ca 2 år siden og de sitter på enda. Ingen punktering enda hvertfall.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe ekstragebyr som moms og toll når man bestiller innenlands.

Hvis du hadde kjøpt fra f.eks England eller Danmark hadde du mått betale de gebyrene.

Jeg bruker også dekk fra Biltema og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøpte 2 "gatedekk" for ca 2 år siden og de sitter på enda. Ingen punktering enda hvertfall.

Men det er ikke fra Norge. Det er fra Danmark.

Men jeg betalte ikke gebyrer når jeg handlet derfra.

Kommer jo an på hvilke verdi som blir notert på pakken !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...