Edit00r Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg skjønte ikke helt hvor jeg skulle putte dette. Men siden det har noe med sykkel og gjøre valgte jeg her. Noen som vet om noen billige sykkeldekk? Liksom, hva er det billigste som jeg kan få tak i nå til dags? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Billigste jeg vet om er Biltema sine, koster fra 59,90 kr. Men kvaliteten er ca like dårlig som prisen er lav. XXL har ganske billige dekk og kvaliteten er bedre. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Takk for all hjelp! Har vært til stor nytte. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Billigste jeg vet om er Biltema sine, koster fra 59,90 kr. Men kvaliteten er ca like dårlig som prisen er lav. XXL har ganske billige dekk og kvaliteten er bedre. Hva mener du er galt med Biltema sine? Ole Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hva mener du er galt med Biltema sine? Generell dårlig konstruksjon. Tynne vegger, dårlig gummi, pungterer lett, dårlig grep. Nå har jeg bare prøvd 26" 'terreng dekk' Endret: Det er begrenset hva man får for 60,- kroner Endret 30. mai 2010 av k-orm Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hm. Det var rart. Jeg har syklet Birken to ganger med samme dekk fra Biltema. De sitter enda på sykkelen ... Edit: Dette var de "forsterkede" dekkene til 90 kr stk. Ole Endret 30. mai 2010 av Ole3 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Dette er jo ikke så galt: http://www.bikebuster.no/detaljer-no/200314.html 353,86,- NOK for to dekk inkl frakt og kortgebyr Og det er vel kvalitet så det holder ? Det er tilbuds-dekk også ! Det er uten mønster, vet jo ikke hvordan dekk du har tenkt deg, og hvilken størrelse siden du ikke sa noe om det, men ta en titt rundt på den nettsiden og de seg rundt. De er veldig billige de. Det skal egentlig plusses på moms siden det er over 200,- men de setter på lav verdi tror jeg, jeg har bestilt fra dem, da ble det over 400 tilsammen, og jeg betalte ikke moms ! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Det skal egentlig plusses på moms siden det er over 200,- men de setter på lav verdi tror jeg, jeg har bestilt fra dem, da ble det over 400 tilsammen, og jeg betalte ikke moms ! Det er ikke noe ekstragebyr som moms og toll når man bestiller innenlands. Hvis du hadde kjøpt fra f.eks England eller Danmark hadde du mått betale de gebyrene. Jeg bruker også dekk fra Biltema og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøpte 2 "gatedekk" for ca 2 år siden og de sitter på enda. Ingen punktering enda hvertfall. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Det skal egentlig plusses på moms siden det er over 200,- men de setter på lav verdi tror jeg, jeg har bestilt fra dem, da ble det over 400 tilsammen, og jeg betalte ikke moms ! Det er ikke noe ekstragebyr som moms og toll når man bestiller innenlands. Hvis du hadde kjøpt fra f.eks England eller Danmark hadde du mått betale de gebyrene. Jeg bruker også dekk fra Biltema og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøpte 2 "gatedekk" for ca 2 år siden og de sitter på enda. Ingen punktering enda hvertfall. Men det er ikke fra Norge. Det er fra Danmark. Men jeg betalte ikke gebyrer når jeg handlet derfra. Kommer jo an på hvilke verdi som blir notert på pakken ! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Norsk moms og gebyrer er inkludert i prisen hos Bikebuster Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hmmm, masse bra forslag her. Skal nok kjøpe noe av dette du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå