venomuz Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Heisan. Skal kjøpe ny tv til sommeren og skal kjøpe ny 50" til rundt 10k. Har lest litt rundt på forumet her men finner ikke helt det jeg leter etter. str: ca 50" Pris: 10000kr +/- Brukes til: Hovedsaklig film, generelt det som man bruker tv til. Kanskje koble til pc osv... Hvor: Stue, sitter ca 3-4+ meter ifra. relativt mørkt rom. Må være Full-hd har sett litt rundt på komplett, elkjøp osv.. men vet egentlig ikke hva jeg leter etter. Jeg finner 50" for den prisen og under men vet ikke om de yter særlig bra. Har dere noen anbefalinger ? Takk Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei. hvis du leter etter en 50" er Panasonic Plasma viera typen for deg, For vært årskull av tv-er er det en lille bror som er blillig og bra! har selv en versjon av denne bare i 42" som er 2 år gammel og den kjører 1080p signaler selv om den ikke er full HD og gir generelt god ytelse i film, ikke så god i spill (det er jo tross alt plasma). Innenfor denne serien pleier det å være mulig å få en 50 " for rundt 10000 men skal du ha en 50" Full HD som ikke er elendig på et annet felt skal du få lete lenge Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 neimenn se jeg fant et eksemplar av panasonics årsmodell med full HD og NeoPDP (2000000:1 i kontrast) OG 600 Hz bildeoppdatering! dette er ut ifra specs'ene i allefall en veldig bra tv og den ligger på akkurat rundt 10000 http://www.panasonic.no/html/no_NO/Produkter/Viera+TV/Plasma+TV/TX-P50S20/overview/3454632/index.html http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?siteSearchQuery=TX-P50S20&fromform=true Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva fant du ut ? alltid fint å vite om man har vært til hjelp Lenke til kommentar
venomuz Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei. tror jeg kanskje faktisk kommer til å gå for den du linket til, medmindre jeg finner noe annet før sommeren. Skal ikke kjøpe før om kanskje en mnd eller to så kanskje en bedre tv blir satt ned i pris? men hvis ikke, går jeg trolig for den du linket til. Takk for hjelpa! Endret 1. juni 2010 av venomuz Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei, De virkelig store pris droppene 30-50 % kommer når neste årsmodell ligger ann til å nærme seg markedet har opplevd at 42" har vært nede i 5000 og 50" nede i rundt 7500 når de nye modellene kommer men dette varierer veldig fra år til år, i vår butikk i allefall =) når det gjelder neste modell pleier neste års modeller å bli annonsert sen sommer/ høst og da kan det synke. I tillegg er det som du sier at prisen gjerne synker med tid så det kan du plusse på og til slutt er det jo helt opp til forskjellige butikker om de kan ha tilbud og det kan fort trekke ned en tusenlapp vis du er heldig så det er det alltid lurt å være på utkikk etter ja Disse tv-ene er veldig ytelses/ pengeeforbruk forholds effektive og har vunnet mange priser for det som f. Eks "mye skjerm for pengene" og etter erfaring som salgsmann (jobbet på expert fra jeg var 14-17 som er i år) og det er aldri noen tv det går så mye av i vår butikk som akkurat de modellene av panasonic som kommer en version vært år, og mens jeg har vært på jobb har jeg aldri opplevd at noen har kommet tilbake med en håper dette skulle besvare alle spørsmål du skulle kunne ha vis ikke kan du stille spørsmålet her eller sende meg ei meldig Endret 2. juni 2010 av torbis93 Lenke til kommentar
venomuz Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Virker som du har god greie på dette og har svart på alt jeg lurer på. Jeg tar kontakt om det er flere spm:) Takk for hjelpa Markerer denne tråden som løst Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Takk for det det er fint at du fant ut alt du trengte ja det er bare å ta kontakt jeg er ledig omnetrent hele dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå