toorbjoornjoorde Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 hei jeg skal ha nye høytalere de skal ikke vere sånn kjempe bra men sånn passe også lurer jeg på hvem som er best av disse 3..?? http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hjemmekino/51-hjemmekinosystem/hyttalere-og-receiver/Sony-STR-DH500OpheliaII/128269.4317/ http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hjemmekino/51-hjemmekinosystem/hyttalere-og-receiver/andersson-rb-100-l6-5-0/125771.4317/ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911 takker for alle svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Den Logitech er jo PC høytalere. Du får neppe inngangene osv, som du ønsker. Om rundt 4000Kr er max og skal innkludere receiver, hadde jeg kjøpt denne uten tvil. Endret 30. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 oki takk! men jeg hører en del på techno funker det der bra til det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Inkludert frakt blir totalprisen for pakken 4670,- kr Det er ikke de beste høyttalerne til techno siden andre og større høyttalere spiller høyere og med mer bass, men da må du bruke mer penger. Du får mye for pengene med den pakken. Spar opp mer penger og kjøp en sub i tillegg senere, f.eks XTZ 99 W10.16. Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) ja men vet du om noen høytalere med forsterker og sub til 7k? det er maks men det kan godt vere under 7 og da Endret 30. mai 2010 av toorbjoornjoorde Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det er ikke de beste høyttalerne til techno siden andre og større høyttalere spiller høyere og med mer bass, men da må du bruke mer penger. Det vil jo alltid finnes større og bedre. Nå er de jeg viste VELDIG gode, Dynavoice er kjent å være billig og sammenlignbar mot høytalere i høyere prisklasse. Har hørt Dynavoice, og de er overraskende gode. 7k? DISSE, men vil koste mer med frakt. Skal det koste max 7 ink porto, se på disse. De er nedsatt i pris, veldig bra kjøp. MEN, du viser oss jo surround. Er det dette du skal bruke den til? Om det er musikk, så vil du få MYE bedre lyd å bruke samme budget på kunne et par høytalere og forsterker....just FYI. F.eks denne her. Og denne pakken. Endret 30. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 jeg skal bruke det til musikk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, da holder du deg vekke fra surround pakker, og velg en av de 2 siste jeg linket til. Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du har ikke vurdert å kjøpe brukt? Får mye mer for pengene. 2-3 tusen på en stereoforsterker og så noen høyttalere fra Dali, B&W, Jbl, Klipsch eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå