CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg har nå mottatt Family Guy sesongene (boks) som jeg bestilte fra CDON.COM. Spørsmålet er om jeg burde a eller b. a) - Burde jeg sende dette tilbake fordi det er piss? b) - Burde jeg åpne og virkelig se på dette greiene?? Prisen på denne boksen er omkring tusenlappen. Er Family Griffin interessant?Morsomt?Spennende? Jeg er virkelig usikker.. Og btw.. Hva er forskjell på Family Guy og Family Griffin? Endret 30. mai 2010 av battlefield Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Family Guy er awesome! Og jeg mener å tro at Family Griffin, er den norske tittelen på Family Guy. Men hvorfor bestilte du dette, om du er i tvil? Endret 30. mai 2010 av baNteX Kaa Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er nok bare norsk navn på showet ja. Griffin er jo navnet på Peter sin familie. De fannt vel ingne god måte å oversette "family guy" direkte til norsk heh... -Stigma Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Family Guy er utan tvil den beste teikneserien eg har sett, ingen andre er i nærheten faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå