exhizor Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hei. Jeg har kommet opp i engelsk muntlig og er ganske fornøyd med det. Oppgaven jeg fikk var om innvandring til USA, men jeg trenger litt hjelp av dere her ute. Hvordan skal jeg løse denne oppgaven riktig og få den bra i tillegg? Takk på forhånd. Oppgaven lyder sånn: " Immigration to the United States of America. Explain why America was seen as a "Garden of Eden". Present a detailed and interesting discussion of the different groups of people who immigrated to the USA. Include the thousands of slaves who were brought from Africa to the New World. " Endret 30. mai 2010 av brumoen Lenke til kommentar
Evast Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vet ikke helt.. Ble vel kanskje kalt "Edens hage" fordi man slapp å betale skatter. Er ikke sikker, så vent heller på noen andre. Resten av oppgaven er vel bare å finne ut hvilke folkeslag som immigrerte til USA, og snakke litt om alle slavene som ble brakt dit. Finner kanskje noe her: http://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_the_United_States Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå