bareanton Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 13. Juni: Och Regnet Föll Det regner og regner og regner og regner, det gjør ikke annet, så da tok man IR-filteret og holdt det foran øyet til man fant noe som så vettugt ut og satte opp kameraet. Bildet under ble da resultatet, tatt gjennom vindu. Synes det ble et bra bilde jeg. Vet ikke helt om jeg likerIR-effekten genererelt, men dette bilde ble ikke så galt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 16. Juni: Damtjernet Data: 100mm, f/3.2, 13s ISO200 Var en tur på Damtjernet her i Elverum for første gang i går, og hadde med stativet, var nesten så jeg glemte av IR siden det var så mye festlige insekter der (+ ondskapsfulle klegger!) Lite ekstra-bilde: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 24. Juni: Data: 100mm, f/2.8, 13s, ISO100 Lenge siden sist bilde nå, men slik kan det gå når det enten er dårlig vær eller man har det altfor mye moro i godværet. Tok dette etter 4timer lang morgentur, etter en enda lengre og mer aktiv dag Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Trolsk stemning i ekstrabildet 16. juni. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Virkelig artig med IR ja. Var litt skeptisk når jeg så det, men syns du har klart det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå