Dr3as Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har i lang tid kjørt 2 17", men etter at jeg kjøpte meg en 24" måtte en av de små bort. Nå ser jeg på muligheten for å sette inn et skjermkort til for å få opp den siste skjermen, og tenkte på å f.eks kjøpe et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513198 Hva tror folk? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 det viktigste er vel egentlig at du kjøper noe fra de samme som har produsert den GPU'en du har idag. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Har et nvidiakort fra før av, så da burde vel det gå greit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 har du et gammelt HK som gjør at du ikke får brukt PCIe? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Har kun en pci-e TROR jeg, ikke giddi å skrudd opp, pluss tenkte at det kortet der var ganske rimelig. Og skjerm nr 3 skal aldri kjøre noe sykt grafiskt uansett... Bare enkle ting som tekstbehandler/epost/spotify... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sånn til informasjon så fungerer windows xp og windows 7 utmerket med to forskjellige grafikkdrivere samtidig, så det skal være en smal sak å bruke kort fra to forskjellige produsenter, derimot i vista så må du ha samme driver. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Hmmm, bil som ikke starter om dagen, så er redd det blir litt rep der før det blir nytt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå