Gå til innhold

Orginal South Africa VM-Ball?

idenb

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe den orginale South Africa VM-ballen, og har sett rundt på div. norske nettbutikker for å finne ut hvor den er billigst. Kom over denne og lurer på om den er den orginale? Det står jo at den er den offisielle VV-ballen, men jeg tviler litt på det i og med at den kun koster 499kr. På andre butikker koster den 1200kr. Er det noen som har peiling på om den på XXL er den orginale, eller om det bare er tull.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo veldig billig til og være en VM ball. Jeg tror ikke at det er den orginale, fordi da hadde den vert veldig mye billigere i forhold til andre butikker som selger dem til over 1000 kr. Jeg ble ikke sikker nå :ermm:

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe den orginale South Africa VM-ballen, og har sett rundt på div. norske nettbutikker for å finne ut hvor den er billigst. Kom over denne og lurer på om den er den orginale? Det står jo at den er den offisielle VV-ballen, men jeg tviler litt på det i og med at den kun koster 499kr. På andre butikker koster den 1200kr. Er det noen som har peiling på om den på XXL er den orginale, eller om det bare er tull.

Takk

Kjøp på xxl du, det er Jabulani de selger der.. xxl har ofte slike tilbud, jeg kjøpte blant annet Europass der for 499kr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...