Jakke Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg kan ta under SELVE tanna nede på høyre side. Høyre fortann, og de to til høyre for den. Altså mellom fortanna og jekslene. Jeg tror ikke det er hull, det gjør ikke vondt, men jeg får lett isninger der, akkurat som det er nerver som ligger åpent. Jeg lurer på om tennene har endret vinkel framover? At jeg rett og slett må ha regulering? Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg vil anbefale at du rådfører deg med en tannlege. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Ja skal det, men de er liksom stengt idag :/ Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Tennene har sånn vinkel framover at jeg kan ta på rota. Enten det, eller så har karies gravd et djupt hull inn på samme plass i tre tenner. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tror du hadde kjent det rimelig bra hvis du har så dype hull. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 For å si det sånn, hvis nerven ligger helt åpent og det fremdeles er liv i den vil det kunne gjøre vanvittig vondt hvis du får press på den, type at du får synsforstyrrelser og ser stjener. Bare det å svelge vil kunne gjøre vondt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Det var ingenting Jeg har tydeligvis alltid hatt det, men det var litt tannstein mellom de andre tennene, så jeg så det ikke. Så hadde jeg skrapa bort tannsten, ikke en bit av tanna, derfor det kjentes ut som jeg hadde gjort det selv (sprekka mellom to tenner). Ang. at jeg kunne ta på rota, var bare at tannsteinen ikke gikk helt ned til tannkjøttet, så det ble en markert slutt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå