Gå til innhold

Junifest 2010 - Hoywin - Høgkontrast svart/kvit

Anbefalte innlegg

Bruker: Hoywin

Utfordring: Ta svart/kvit-bilete med høg kontrast. (ta bilete i raw+svart/kvit jpg, etterbahandling av raw til svart/kvit i etterkant.)

Ekstra utfordringer: manuell fokus.

Deltakernivå:Kandidat

Utstyr:Litt Canon, litt Nikon, samt litt Pentax(gammelt glass) via Canon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dag 3:

I dag har vore ein av dei mest stressande dagane på lenge, hadde medieeksamen, der eg viste fram ein animasjonsfilm som eg har jobba med siste to dagane. Møtte opp noko fortvila og engstelig, grunna dårleg forberedning.Eg var også var svært nervøs i byrjinga, men løsna opp litt etter ei lita stund, takket vere ein særdeles hyggelig sensor. Fekk karakteren 6, som jo var ein gledelig overaskelse :) Etter en slik dag var det koselig og avstressande å ta seg ein aldri så liten fototur, og her er resultatet:

post-214901-1275598029,4172_thumb.jpg

Lenke til kommentar

takker for svar.

Hmm, er noko usikker på akkurat kva som har skjedd på dag4, men trur nok eg veit kva det er, var heime i helga; da eg bur til vanleg på hybel, og eg gløymte å ta med det meste av optikk, hadde kun en macro som var påmontert kamera, her heime fann eg dog min gamle kit-zoom,(18-55)-som til dels henger i sammen med tape, og eg tenkte følgelig at det måtte vere en god idè å bruke dette... forøvrig brukte eg også dette objektivet på dag 5, men vi veit jo alle at slike objektiv ofte er av varierene kvalitet (hurr hurr :p )

Lenke til kommentar

Dag 6:

Var noko lat i dag, så vart berre vidare redigering av Jpeg frå kamera, ser eg mista noko detaljar, (like å dra hardt i spakenenår det kjem til svart/kvit)men pytt pytt..

Fekk forøvrig adapteren til pentaxglass i posten i helga og dette er eit av dei første bileta eg har tatt med canonen med pentaxglass, meiner å huske at det var 28mm-eren eg brukte på dette biletet.

Eg får ikkje til å benytte nokon av forumfunksjonane i innlegga mine(alt frå lenkjeknappen til vedleggsknappen, (slik at eg kan plassere biletet der eg vil i innlegget)) eg brukar firefox v3.6.3, nokon som veit kva som gjer dette?

post-214901-1275860991,4525_thumb.jpg

Endret av Hoywin
Lenke til kommentar

Eg får ikkje til å benytte nokon av forumfunksjonane i innlegga mine(alt frå lenkjeknappen til vedleggsknappen, (slik at eg kan plassere biletet der eg vil i innlegget)) eg brukar firefox v3.6.3, nokon som veit kva som gjer dette?

Jeg opplevde det samme for en stund siden. Da fikset jeg det ved å rense browser-historikken og ta en reboot.

Fine bilder så langt i festen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...