Gå til innhold

Pioner Maxi m/styrekonsoll


Anbefalte innlegg

God ettermiddag!

 

Har tenkt å kjøpe ny båt, med styrekonsoll. Har en Pioner 9fot med 4HK nå, men har lyst på en litt større og med styrekonsoll.

 

Derfor fant jeg en Pioner Maxi med styrekonsoll på finn.no med 10/15hk Mercury Viking påhengsmotor.

Er dette en grei nok båt? Hvor mye koster en helt ny Pioner Maxi med styrekonsoll?

 

Eller burde jeg kjøpe en annen båt? Isåfall så skal det være med motor, og i plast da dem tåler mer og jeg kommer sikkert til å bruke den litt "hardt".

 

Men dette er ikke en båt jeg kommer til å bruke på lange turer og sånt! Det er bare en "lekebåt" til meg, mens familien har en større båt utenom.

 

Så jeg håper dere har noen erfaringer å komme med!

 

Takker for svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig så liker jeg ikke pioner bøtteplastbåter da jeg føler at de er for tunge og treige og ser ut som pioneer maxi er av den samme sorten.

 

en kamerat av meg som har en River xR290 med en 9.9hk påhenger og den går som ei kule og er jævla leken.

 

tror du kan prøve å se mere på glassfiberbåter også, har selv kjørt drøssevis med glassfiberbåter og så lenge du ikke smeller inni steiner og berg hele tiden så klarer du deg mye bedre med en glassfiberbåt

Lenke til kommentar

RiverxR290 var litt i det dyreste laget for meg. Jeg vvil ikke betale rundt 40,000,- når vi i familien har en større båt som blir mest brukt og jeg tenkte kun å ha en til å leke meg med.

 

Glassfiberbåter tåler ikke så mye.. jeg kommer til å dra den opp på land og sånt, og da kan jeg ikke ha en glassfiberbåt.

Lenke til kommentar

jeg vil i alle fall se bort fra pioner sine båter da de er som strykejern på sjøen og såvidt jeg veit så har de ingen raske båter.

 

jeg har selv dratt opp min båt på land veldig ofte og den klarer seg helt flott, noen skrammer blir det men setter du på ei metallist på kjølen og er litt forsiktig går det helt greit.

 

siden du skal ha et leketøy ville jeg sett på en mindre båt enn den du ser på.

 

BTW hva er max prisen du kunne tenkt å bruke på båt?

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Glassfiberbåter blir fortere ødelagt og jeg tror ikke den tåler det jeg gjør gjentatte ganger.

Jeg vil ikke betale mye og risikere at den blir ødelagt.

 

Mindre båt? Skal ha plass til maks 4 personer oppi den båten også

 

Max prisen, hm.. ikke over 30,000,- men helst rundt 25,000,- men billigere jo bedre. Dette er da med motor.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...