zn00ker Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 tror også jeg må si "altfor mye". står opp 10, sjekker mail, dusjer og pudrer nesen og sånt, og går på jobb (jobber som piercer, bruker 5-10 min. per kunde). 5 av 6 timer sitter jeg foran laptop'en, så er det hjem, spise middag foran pc'en, også er det enten divx/x-box/generelle online-spill som cs, rtcw:enemy territory, bf1942 o.l. til 5-tiden om morgenen. Tror jaggu jeg skal bli piercer selv jeg! For det hørtes ut som en grei livstil, sett litt bort ifra all data bruk da. Det er noe jeg prøver å gjøre mindre av, men for tiden sitter jeg stort sett hele dagen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det beste med å jobbe som piercer må jo være å pierce damer i nippelen eller navelen. Psilo er det ikke mest kvinnelige kunder du har? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 meh.. pupper (og det som verre er) er kjedelige greier. har man sett et par hundre, har man sett alle. konsentrerer meg mest om å gjøre en god jobb, jeg.. og, joda.. vil vel tippe rundt 75% av kundene er av det svake kjønn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kan aldri bli lei pupper vettu. Men så tar eg ikke på pupper hver dag og punkterer de og ser blod komme ut av de heller Lenke til kommentar
scenest Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 sånn ca. 7-9 timer når jeg ikke har fotball trening :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå