fy_pokkers Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Whoa :smile: Dere sitter lenge! Jeg sitter maks 1 time per dag tror jeg.. Er ute med venner så mye som mulig. Ca 10 timer venner hver dag For ett par år siden gikk det mer i data though.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hverdager: 7-8 timer. Helger: 14 timer++. LAN: ~50 timer :wink: Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg sitter foran denna kassa litt... Alt for mye, ca hele dagen. Men ikke så mye om someren. Men min personelige rekord er 79 timer i strekk på et linke party. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hmm.. Det der burde jeg ikke si, for da kommer sikkert Latskap politiet å tar meg! Hverdager: 14.30 til 16.00 Data 16.01 til 16.45 Middag 16.46 til 20.00 Data 20.01 til 20.10 Butikken 20.11 til 03.00 (Legger meg mellom 02 å 04) Data Helg: ca. 16 timer +/- :oops: Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Noen andre som irriterer seg over at super mario skriver på dialekt? Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg liker ikke at du poster så seint på kvelden Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 eg har og irretert meg sjøl någe sykt øve den drtt dialektå t han mrio me sjønne jo isje ka han skrive då. Mitt råd t mario slutt å skriv dialekt for då skjønne ingen d eller så må dei lesa det mange ganger. eg e sjøl ein del med vennar men når eg e med dei så bler det bare meir speling eller kansje ein tur bort t shellen i pausen for og kjøpa någe snop. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 minst 6 timer tror jeg......er ikke helt sikker...når jeg har fri kan jeg sitte i 11 timer eller noe....på søndager... Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 eg har og irretert meg sjøl någe sykt øve den drtt dialektå t han mrio me sjønne jo isje ka han skrive då.Mitt råd t mario slutt å skriv dialekt for då skjønne ingen d eller så må dei lesa det mange ganger. eg e sjøl ein del med vennar men når eg e med dei så bler det bare meir speling eller kansje ein tur bort t shellen i pausen for og kjøpa någe snop. Det er ikke så lett å skjønner fjortiss+dialekt heller da Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 eg har og irretert meg sjøl någe sykt øve den drtt dialektå t han mrio me sjønne jo isje ka han skrive då.Mitt råd t mario slutt å skriv dialekt for då skjønne ingen d eller så må dei lesa det mange ganger. eg e sjøl ein del med vennar men når eg e med dei så bler det bare meir speling eller kansje ein tur bort t shellen i pausen for og kjøpa någe snop. Det er ikke så lett å skjønner fjortiss+dialekt heller da sikker på at dette er fjortiss dialekt? Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Han skriver jo T isteden for til og det isteden for det. Gutten mangler jo vokaler ! :smile: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg er ikke fjortiss. Trokke jeg har blitt kalt fjortiss en eneste gang her på forumet da. Jeg skrev da på dialekt for å vær litt ironsisk da. Har dto kusiner i fra bærum og de skjønner ikke døyten hvis jeg skriver meldinger til dem. De har og litt problem med å forstå stavangerdialekt. Jeg har i alle mine poster skrevet ren bokmål for og ha blitt forstått så vennligst ikke kall meg fjortiss. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Han skriver jo T isteden for til og det isteden for det.Gutten mangler jo vokaler ! :smile: du har rett i det han mangler "j" også.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Daså, har ikke sett noen andre poster isåfall NP Lenke til kommentar
KaiZer_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg sitter vell 3 - 6 timer foran PC en hver dag, men jeg regner med at det blir mer ettersom jeg skal gå IKT driftsfag til høsten! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Noen andre som irriterer seg over at super mario skriver på dialekt? eg har og irretert meg sjøl någe sykt øve den drtt dialektå t han mrio me sjønne jo isje ka han skrive då.Mitt råd t mario slutt å skriv dialekt for då skjønne ingen d eller så må dei lesa det mange ganger. Kem er det dere snakker om? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 tror også jeg må si "altfor mye". står opp 10, sjekker mail, dusjer og pudrer nesen og sånt, og går på jobb (jobber som piercer, bruker 5-10 min. per kunde). 5 av 6 timer sitter jeg foran laptop'en, så er det hjem, spise middag foran pc'en, også er det enten divx/x-box/generelle online-spill som cs, rtcw:enemy territory, bf1942 o.l. til 5-tiden om morgenen. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg mente raggi han med mario som avatar term mente og sikkert ham. lurer på hvorfor det er fjortiss å skrive dialekt??? her prøver jeg og komme med et poeng om at det ikke er så smart og skrive dialekt for da forstår nesten ingen deg med mindre de er fra ca samme område. Jeg prøver og komme frem til dette poenget ved å skrive min egen dialekt som sikkert veldig få her forstår og da blir jeg beskylt for å være fjortis. WTF??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå