Gå til innhold

Hvor mange timer sitter du foran PC'en ?

zed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja.. Det kan variere veldig. Men siden det er sommer nå og jeg ikke kan dra bort fordi jeg skal arbeide om 1 uke så blir det endel bruk av datamaskinen.

Når jeg sier datamaskinen så mener jeg somregel at jeg ser på filmerTV og slike ting (TVkort er fine greier til tider). Men det blir fort 6timer daglig i helgene når jeg ikke har noe annet og gjøre. Når jeg er på skolen og kommer hjem klokken 4-5 så blir det vell 2-3timer max. (Er på nettet 2timer daglig så dermed går det sjelden under 2timer.)

Men nå jeg regner med at det kommer 3-4personer inn her for og hente filer og lane litt her og dermed blir det fort 10-12timer daglig. Når vi laner så pleier det ofte og innebære trening og forhåpentligvis litt fotball. (Fotball er morsomt hvis man finner folk som ikke er alt for gode og spille med)

Når jeg er på stort lan med noen jeg kjenner blir det fort 14-24timer daglig. Er jo alltid andre ting og finne på på et lan. Derfor sitter man ikke ved datamaskinen hele tiden.

Huff. Denne posten ble lang..

Lenke til kommentar

Så lenge jeg er hjemme, sitter jeg her. Jeg er hjemme når jeg ikke er på skolen, når jeg ikke spiller foppal, når jeg er hos bestemor of bestefar osv, og når noen en gang i blant spør om jeg blir med ut. Det utgjør vel sa i snitt 7-8 timer hver ukedag med skole. I ferien blir det vel i snitt 10?

Lenke til kommentar

sitter sikkert mer en nokk :D

skal vi se hjem kl 3

sitter på pc 1t

hjem tra teakwon do kl.

halv 8.

sitter da frem til nesten 12.

ca 5 t på mandag og onsdag.

tirsdag slutter jeg halv 2

sitter på pc til 4 nesten

kommer hjem fra musikken kl 6 sitter da freem til 12 nesten.

ca 8 t på tirdag.

Masse pc på onsdag fredag lørdag, søndag.

Tipper jeg ligger rundt 8 t til dagen

Lenke til kommentar
Jeg sitter sånn ca. 3-4 timer til vanlig, men ejg kan a lett klare 7-8 timer....

Men jeg liker å gjøre andre ting en pc og da...Som å gå på rema.... :p

WTF? :o Rema... ? Gå heller mot KIWI, er bedre damer der borte og bedre utvalg. Pilsen på Rema står jo bare på paller. Er jo varme.

Lenke til kommentar

no når eg har fått breibånd e da blitt masse pc, hekta no! før va da berre 2t te dagen no e da kanskje 4-6t spørs om da e noke sosialt så skjer. I da sista har da godt i RISK, da e knall. då kan da fort bli 7t brettspill - meir sosialt og da :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...