zed Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg lurer på om jeg sitter mer/mindre foran pc'en enn andre her på forumet foran pc'en. Selv tror jeg at jeg sitter ca. 9 timer foran pc'en, på de dagene jeg sitter lengst. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har et minimum på 7,1 timer om dagen forran pc'en. fortsetter jeg hjemme så kan jeg fort runde 14 timer... men da blir det jaggu ikke mye soving. Tanken på at helgene går til fyll og fanteri Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 på det beste/verste så har jeg sittet 16-17 timer nesten i strekk. Måtte jo spise litt av og til... vanligvis blir det rundt 5-6timer Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Det mest jeg har sittet foran pc'en må bli Fra 13:00 til 04:30 - mat og utetid = ca. 15.5t - 1.5t = 13 timer. Blir jo mer på LAN selfølgelig Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Mye men jeg teller ikke timeneminuttene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Nja.. Det kan variere veldig. Men siden det er sommer nå og jeg ikke kan dra bort fordi jeg skal arbeide om 1 uke så blir det endel bruk av datamaskinen. Når jeg sier datamaskinen så mener jeg somregel at jeg ser på filmerTV og slike ting (TVkort er fine greier til tider). Men det blir fort 6timer daglig i helgene når jeg ikke har noe annet og gjøre. Når jeg er på skolen og kommer hjem klokken 4-5 så blir det vell 2-3timer max. (Er på nettet 2timer daglig så dermed går det sjelden under 2timer.) Men nå jeg regner med at det kommer 3-4personer inn her for og hente filer og lane litt her og dermed blir det fort 10-12timer daglig. Når vi laner så pleier det ofte og innebære trening og forhåpentligvis litt fotball. (Fotball er morsomt hvis man finner folk som ikke er alt for gode og spille med) Når jeg er på stort lan med noen jeg kjenner blir det fort 14-24timer daglig. Er jo alltid andre ting og finne på på et lan. Derfor sitter man ikke ved datamaskinen hele tiden. Huff. Denne posten ble lang.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg sitter sånn ca. 3-4 timer til vanlig, men ejg kan a lett klare 7-8 timer.... Men jeg liker å gjøre andre ting en pc og da...Som å gå på rema.... Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Det jeg gjør uten for pc'en hos fattern der den står er : Fotballtrening Dusje Spise Drite Sove Skole m/ arbeid Hoppe trampoline Se på tv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Så lenge jeg er hjemme, sitter jeg her. Jeg er hjemme når jeg ikke er på skolen, når jeg ikke spiller foppal, når jeg er hos bestemor of bestefar osv, og når noen en gang i blant spør om jeg blir med ut. Det utgjør vel sa i snitt 7-8 timer hver ukedag med skole. I ferien blir det vel i snitt 10? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 47.5 timer sammenhengende på lan. bare avbrutt av en slapp grandis og gammel prior grillkylling Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Sitter foran pc'n 7timer på jobb så er det hjem og sitte foran pc'n 5-7 timer til hvis eg ikke er ute og gjør noe annet da. 8) Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ved første øyekast så nå dette ut som en tellepost da... en ca 6 -8times foran PC'en på jobb, og ca 0-4 timer foran pcen hjemme. Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Tellepost ? Hmm, hva er det ? PS : Er du på jobb ? Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Tellepost ? Hmm, hva er det ?PS : Er du på jobb ? Jepp er det. bare en time igjen nå.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 sitter sikkert mer en nokk skal vi se hjem kl 3 sitter på pc 1t hjem tra teakwon do kl. halv 8. sitter da frem til nesten 12. ca 5 t på mandag og onsdag. tirsdag slutter jeg halv 2 sitter på pc til 4 nesten kommer hjem fra musikken kl 6 sitter da freem til 12 nesten. ca 8 t på tirdag. Masse pc på onsdag fredag lørdag, søndag. Tipper jeg ligger rundt 8 t til dagen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg sitter sånn ca. 3-4 timer til vanlig, men ejg kan a lett klare 7-8 timer.... Men jeg liker å gjøre andre ting en pc og da...Som å gå på rema.... WTF? :o Rema... ? Gå heller mot KIWI, er bedre damer der borte og bedre utvalg. Pilsen på Rema står jo bare på paller. Er jo varme. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Varm pils er noe drit. Alle alkoholholdige varer skal være kalde. Varm pils = Noe som ikke smaker godt. Kaldpils derimot smaker meget oppfriskende og godt.. *tenke på og åpne kjøleskapet og ta seg en pils* Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 no når eg har fått breibånd e da blitt masse pc, hekta no! før va da berre 2t te dagen no e da kanskje 4-6t spørs om da e noke sosialt så skjer. I da sista har da godt i RISK, da e knall. då kan da fort bli 7t brettspill - meir sosialt og da :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 når jeg tenker etter trodde jeg det var en lignende post for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå