Gå til innhold

Junifest 2010 - azathosk - Oslo, mitt Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15. juni

I dag visste jeg absolutt ikke hva jeg skulle finne på. Ikke hadde jeg lyst til å gå så langt og ikke hadde jeg lyst til å se på bussene eller bygningene. Derfor ble det...

4703593754_0459fd0795.jpg

exif: 1/250s ƒ/7.1 ISO 100 @ 179 mm

...en due som så ut som den onde selv.

Lenke til kommentar

Du dokumenterer byen veldig bra. Likte de to siste godt. Flott speiling og regnbuesak.

Hun som venter på bussen med joggern i bakgrunn falt også særs godt i smak.

Takk takk. Regnbuesaken er visstnok lys fra sola som treffer partikler i luften som skaper en sånn sirkel. Har vært to stykker over Oslo nå den siste tiden, denne siste var visstnok ikke like fancy som den første.

Morsomt med trynet i "13. juli"!

Likte haloen 22. juni, selv om bygningen (grisehuset?) ble litt mørk..

Det som er herlig er at folk syns det er morsomt, mens for meg er det et nødbilde fra den dagen. Artig når folk opplever ting forskjellig! :) Er grisehuset ja.

22. juni

Knasegodt! Syns det er bra at betongkolossen er så mørk, men jeg hadde klonet ut treet og jeket opp fargene i himmelen noen hakk (kanskje ingen overraskelse at jeg vil ha sterkere farger?)

Ja, tenkte på det med å klone ut treet, men frykter jeg må ha noe mer avansert enn Lightroom 3 da.

Lenke til kommentar

De aller fleste bildene er tatt i nærmiljøet mitt. Det vil si Vålerenga, Kampen og Galgeberg. Latskap har gjort det så jeg ikke har tatt turen så mye lenger, men tipper jeg skal gjøre en liten effort nå før junifesten er over.

Takker for hyggelige ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...