Fuzzen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Har nylig kjøpt meg en ny ekstern harddisk, Western Digital Elements, med 1 tb lagringskapasitet. Jeg er veldig glad i å ha system på mine harddisker, jeg oppretter mapper og kategoriserer alt jeg legger inn. Harddisken har imidlertid for vane å opprette egne mapper, der navnene på mappene er for eksempel "1a2b3c4d5f6gf87dsg789fds7g89fds87g6". Jeg har ikke peiling på hva slags funksjon innholdet i disse mappene har, og spørsmålene mine blir således: 1) Hva slags funksjon har disse mappene? 2) Kan jeg slette mappene uten at noe blir feil? 3) Og om de er helt ubrukelige, kan jeg stoppe harddisken i å danne disse mappene? Det ser veldig rotete og uoversiktlig ut med disse mappene der, og jeg liker å ha kontroll Trenger hjelp :| Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ser ut som temporære foldere som lages av windows update. Normalt sett skal de slette seg selv. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En disk lager aldri mapper selv. Det er OS som lager mapper. Som vidarkri sier, dette høres ut som Windows update.Flyttes fra Lagringsmedier til Windows. Lenke til kommentar
Fuzzen Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Ok Endte med at jeg bare skjulte mappene, men takk allikevel. Nå vet jeg ihvertfall hvor de kommer fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå