billyodd Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 HEI:) Går det an å koble til minnepenn og ekstern harddisk? I såfall hvilke typer og hvordan? jeg har koblet til min eksterne disk før, men da skjedde det ingenting... Den har fra før blitt brukt som lagring til min PC. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Antar du mener PS3? Lagringsenheten må være formatert i FAT32 i så fall. Lenke til kommentar
billyodd Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Antar du mener PS3? Lagringsenheten må være formatert i FAT32 i så fall. Hei:) Ja mener til PS3. Burde kanskje pressisert det, men antok det var en selvfølge da det er et PS3-forum:) Ok takk for godt svar! Hvordan formaterer jeg harddisken til det formatet? Vil d formatet være kompatibelt med både pc og ps3 fortsatt? ved formatering, vil jeg da også fjerne alt det lagrede av datA? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan formaterer jeg harddisken til det formatet? Vil d formatet være kompatibelt med både pc og ps3 fortsatt? ved formatering, vil jeg da også fjerne alt det lagrede av datA? Fjerne alt ved formattering: Ja Kompatibel med PC: Ja (men du kan ikke lenger lagre filer som er over 4GB i størrelse) Formatering gjør man ved å koble den eksterne disken til PC, høyreklikke på ikonet under "min datamaskin" og velge formatter. Så velg FTA32 istedet for NTFS som filsystem. men.. sjekk at disken faktisk er NTFS før du gjør dette. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva ønsker du å bruke HD til på PS3? Den må være FAT32 som andre har nevnt. Lenke til kommentar
billyodd Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 OK! TakK:) Står det på den om den e i FAT32? og hvor kan jeg se det? Hva ønsker du å bruke HD til på PS3? Den må være FAT32 som andre har nevnt. Tenkte til lagring av musikk, video og bilder Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvilket OS har du på din datamaskin? I XP som jeg sitter på nå kan du i alle fall se det ved å høyreklikke på stasjonen i filutforsker, velge egenskaper og så står det gjerne enten NTFS eller FAT32 på filsystem. Om du skal ha filmer, bilder og musikk på harddisken, anbefaler jeg å sorteere dette i mappene VIDEO, MUSIC OG DCIM (for bilder), da slipper du å trykke trekant og "vis alt" på harddisken på PS3en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå