jonas_blomster Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hei, på grunn av flytting har jeg ikke lenger plass til den stasjonære PCen min. Av den grunn vurderer jeg å selge den, men har ikke mye erfaring med salg av brukt utstyr, så er ikke sikker på hva jeg kan få for den. PCen er vannkjølt, med gode komponenter. Link til casemod Specs: står i signaturen. Hva kan noe som dette være verdt idag? Inkl alt av kjøling og komponenter. Mvh Jonas Endret 30. mai 2010 av jonas_blomster Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er litt vanskelig å prisette slike oppsett, vannkjøling er litt kryptisk og sært for de fleste. Ikke er hardwaren spesielt mye å skryte av lenger heller. Jeg ville kanskje vurdert å kjøpe noe slikt for maks 1500kr uten skjerm. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Så lite ja... PCen er mer enn bra nok for min del, men har behov for en HTPC istedet, som skal brukes sammen med TVen.. Sikker på at den ikke er verdt mer enn 1500? Syntes det var relativt lite.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Den er gammel med utgått garanti, vannkjølinga betyr ikke noe for en evt. kjøper som ikke er entusiast. Du må huske at du kan få en ny maskin som er bedre for veldig lav sum i disse dager og da får du full garanti. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 har heller brukt delene du har og mekka en HTPC, du får ikke mye for dette nei Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er jo en god ide, den burde absolutt gjøre nytta si som HTPC. Jeg antar den er stillegående også siden den har vannkjøling. Eller du kan bruke den som NAS/Filserver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå