Manlulu Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tyrefekteren som ble spiddet. Måtte han bli invalid for livet, og brenne i helvete! Nå må de f*** se til å forby dette her! 2 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Enig, ingen sympati fra meg heller. 3 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Var da svært til hat mot en uheldig tyrefekter. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Var da svært til hat mot en uheldig tyrefekter. Hatet går mot alle som driver med tyrefekting. Har absolutt ingen sympati om ting går galt der. 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 får håpe vi får nyhetshistorier om en som fikk et horn opp i toern og ut gjennom taska neste gang, utrolig at dette framdeles er lovlig 3 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Var da svært til hat mot en uheldig tyrefekter. Hatet går mot alle som driver med tyrefekting. Har absolutt ingen sympati om ting går galt der. Problemet med tyrefekting er? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Var da svært til hat mot en uheldig tyrefekter. Er bare til pass for de som driver med dette dyreplageriet, de er uansett klar over risken med å holde på med dette. Den som er med på leken....... 5 Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Var da svært til hat mot en uheldig tyrefekter. Hatet går mot alle som driver med tyrefekting. Har absolutt ingen sympati om ting går galt der. Problemet med tyrefekting er? Ser du ikke problemet? 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Nei, det er underholdning for min del. 1 Lenke til kommentar
molland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 "Ånei" en okse som tok igjen... Så veldig som jeg bryr meg om tyrefekteren ble spiddet.. Heia oksen sier nå jeg. Det er da den forbanna tullingen som er inne der sammens med oksen kun for å plage den. Håper innerst inne att tyrefekteren får varige men. F 2 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Fyttirakkern for et nasty bilde. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har faktisk vært på tyrefekting på akkurat den arenaen. Fin arena, kjedelig sport! Enig i at tyrefekting er makabert og det burde vitterlig ikke vært lovlig med en sport som kun går ut på å torturere et dyr for underholdning. Men det er heller de med makt man burde ta for at det er lovlig, ikke tyrefekterne. 1 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har faktisk vært på tyrefekting på akkurat den arenaen. Fin arena, kjedelig sport! Enig i at tyrefekting er makabert og det burde vitterlig ikke vært lovlig med en sport som kun går ut på å torturere et dyr for underholdning. Men det er heller de med makt man burde ta for at det er lovlig, ikke tyrefekterne. Hvorfor det? Tyrefekterne blir ikke kommandert til å jobbe med det. Det er deres eget valg. Selvfølgelig enig at man burde ta en prat med de som har makt også Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke så mye sympati til overs for tyrefekteren, jeg heller. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har faktisk vært på tyrefekting på akkurat den arenaen. Fin arena, kjedelig sport! Enig i at tyrefekting er makabert og det burde vitterlig ikke vært lovlig med en sport som kun går ut på å torturere et dyr for underholdning. Men det er heller de med makt man burde ta for at det er lovlig, ikke tyrefekterne. Nå har faktisk tyrefekteren en gode del av skylden også. Det er jo tross alt h*n som torturerer dyret. Det er godt oksen vinner en gang i blandt 1 Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vil ikke si oksen vant, den ble jo drept uansett, tyrefekteren skal være glad han lever. Jeg er enig i at dette er en forferdelig sport, men synes ikke rodeo er noe særlig bedre. (I rodeo binder de et rep rundt dyret som klemmer på ballene, det er derfor den hopper og spreller) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Skal man ta alle man mener gjør noe uetisk, så kan man ta halve jordkloden. Det er en annen kultur for dette i Spania, tyrefekting er nasjonalsporten der og de fleste har et annet syn på det enn oss andre, og da er det naturlig at mange der blir tyrefektere. Det man må respektere. Derfor er det heller de med makt, de som sier at dette er lovlig, man bør gå etter, ikke de som gjør jobben sin. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vil ikke si oksen vant, den ble jo drept uansett, tyrefekteren skal være glad han lever. Det er nesten så godt resultat en okse håpe på å få, så jeg vil se det er en liten seier. En okse kan jo ikke vinne en slik kamp uansett. 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det man må respektere. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå