Wishb0ne Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er lenge siden jeg har handla online og lurte på om pixmania fortsatt er en service versting? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg kan ikke svare for service hos Pixmania, men jeg sluttet å handle derfra da jeg innså at de ga bort mine handlemønstre til sine samarbeidspartnere. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg kjøpte en viftestyring det var feil på, og returnerte den. Fikk tilbake pengene mine ca en uke etterpå. Tror de har blitt bedre. Men for to år siden leverte jeg et kompaktkamera det var feil på. Det tok det minst 3-4 måneder før jeg fikk igjen. Trodde jeg hadde mistet det. Hadde nok valgt andre nettbutikker dersom det er sjanse for feil på produktet. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Noen som har handlet der i det siste ? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg kan ikke svare for service hos Pixmania, men jeg sluttet å handle derfra da jeg innså at de ga bort mine handlemønstre til sine samarbeidspartnere. Er påfallende mange norske bedrifter og nettjenester som gjør dette, nettby f'eks selger telefonnummeret ditt til allverdens jambatjenester, siden de krever at du registrerer deg med telefonnummer for å "forhindre misbruk av tjenesten" Markedsføringsloven er ganske eksplisitt på at det kreves ettertrykkelig samtykke om bedrifter skal kunne gjøre sånt med dine personalia, men det er det kun de få seriøse aktørene som bryr seg om. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Ingen som har handla der i det siste altså ? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ikke handlet der i det siste, men for en stund siden. Pixmania er som kjent bra på pris, men ikke service. Trenger du god service, eller er redd for at du kan komme til å sende noe i retur, ville jeg ikke brukt dem. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Sjekket erfaringer på Prisguiden, og i løpet av 2010 har de fått 15 erfaringer. 11 av dem var veldig negative, og bare to var fornøyde på alle punkter. Tror det er svaret på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Evig eies kun et dårlig rykte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå