Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vekk med all dritten som secondary, og gå tilbake til kun pistoler slik som det var i CoD4. SKIKKELIGE dedicated servers slik som i CoD4, mods, et skikkelig community, fjerne alle drittperks som commando, marathon, one man army, fjerne tactical insertion.

Jeg kan holde på slik som dette i en evighet, men velger å kutte ut her.

Rett og slett gjøre det meste stikk motsatt fra MW2, siden det spillet har jeg prøvd å fortrenge så godt jeg kan.

Endret av slopedoo
Lenke til kommentar

Jeg vil ha;

- 5 sekunders respawn delay på alle gamemodes untatt SnD, HC etc som har egne spawntimes.

- Behold Titles og Emblems.

- Fjern noobtubes og semtex.

- Et spawnsystem som faktisk fungerer.

- Dedikerte servere.

- Ingen deathstreaks.

- Kun pistols som secondary.

- Fjern extended mags, heartbeat sensor og thermal sight.

- Ingen Akimbo våpen.

- Fjern retarda perks som Commando, One Man Army, Danger Close og Scrambler.

- Ikke la killstreaks telle mot din neste killstreaks, man burde selv skaffe dem.

- Øk damagen på granaten, den i WaW var bra.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Ja, hvorfor rett og slett ikke fjerne alt, så kan man løpe om kapp eller noe!

Har sagt det en million ganger før, men det er bare noobs som klager over at ting er noobish. De "kule" gutta tror liksom at promods osv betyr at man er den ultimate gamer, men fakta er at man dummifiserer et spill fordi man ikke klarer å kontre de forskjellige elementene et spill består av, man er med andre ord så langt fra pro som det går an å komme. Ser man på seg selv som guds gave til gaming så bør man takle alle forhold og slutte å whine om alt mulig som man påstår er ubalansert. Det er noe som heter å ta igjen med samme mynt!

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor rett og slett ikke fjerne alt, så kan man løpe om kapp eller noe!

Har sagt det en million ganger før, men det er bare noobs som klager over at ting er noobish. De "kule" gutta tror liksom at promods osv betyr at man er den ultimate gamer, men fakta er at man dummifiserer et spill fordi man ikke klarer å kontre de forskjellige elementene et spill består av, man er med andre ord så langt fra pro som det går an å komme. Ser man på seg selv som guds gave til gaming så bør man takle alle forhold og slutte å whine om alt mulig som man påstår er ubalansert. Det er noe som heter å ta igjen med samme mynt!

I loled, har du virkelig spilt MW2?

Lenke til kommentar

Siden Dedicated Servers er klart (mener jeg?) så kommer en liten liste:

- Ett lignende party system. Ideen er egentlig rimelig grei, problemet er at den utføres av en blind gnu på speed. Dropp alt rot med åpning av porter! Men om jeg f.eks kunne ha invitert venner til ett party, og deretter joina en valgfri server med X ledige slots, så hadde jo det vært supert. Isteden for å gi rundt serverIP / søkeord.

- Balansering av våpen. Skjønner at dette er sinnsykt tricky, men når det er 2-3 våpen i hver kategori som skiller seg ekstremt ut blir det for dumt at man får de gode våpnene i lvl x, y og z.

- Achievments. Titler er vel egentlig det, men om jeg får "The superprodude" så hjelper det meg lite om jeg må google for å finne ut hva jeg gjorde for å skaffe den.

- Større og bedre maps! Det er vel 2-3 maps i MW2 jeg faktisk liker.

- Perks bør blir bare småting som hjelper, ikke skifte spillestilen helt! F.Eks Marathon kunne blitt sprinte dobbelt så langt / lenge og ikke unlimited. Du skal få noen små fordeler av å velge X isteden for Y, ikke få det til å skifte spillestilen.

- Vanskeligere våpen / spill generelt.

- Spillet må velge om det skal være realistisk eller ikke. Irriterer meg grønn over at MW2 liksom skal være det mest realitiske siden krigen.

- KNIIIIVEN! Argh, dritperks som commando bør fjernes, og kniven bør enten være to hit eller litt treigere enn i Bad Company 2. Er så sykt frustrerende å skyte to hagleskudd på en kar og han overlever, mens du dør av å bli dasket litt med kniven. Den bør måtte aimes litt og være treigere slik at du har noen reelle konsekvenser av å bruke kniv isteden for å skyte.

- Demosystem slik at du kan lagre alle matchene dine og se dem opp igjen (og en export to .avi funksjon).

Lenke til kommentar

Har lyst på noe som ligner på cod4 egenlig. Men får ramse opp en liste mens jeg er her.

Perks:

- Ingen "pro" versjoner av perks eller noen form for "extra effekter".

- Bli kvitt perks som Marathon, lightweigth, commando, ninja/dead silence, juggernaut/pain killer.

- Gjør sitrep/bomb squad en blå perk igjen,

Våpen:

- Ingen noobtube, thermal scope, heartbeat sensor og muligvis bytt ut fmj med deep impact perken igjen.

- Ingen semtex, vi har c4 alerede.

- Gjør våpene vanskeligere å bruke. (idle sway, recoil)

Diverse:

- Lage gode og gøye maps.

- En rask og detailjert server browser. (dårlig eksempel: bad company 2 / god eksempel: counter-strike: source)

- Gå tilbake til standard killstreak som 3-5-7.

- Nyere versjon av nazi zombies!!

Det er vel alt jeg kommer på atm, håper virkelig de lager noe som er gøy å spille. :)

Lenke til kommentar

Bort med Commando,tuben og kniving som secondary =P

Vekk med kniving??

JEg vil ha det slik at det å knive noen ikke skal være en refleks handling sånn som det er nå. Det burde være slik som på CS, trykk en gang for å få frem kniven og en gang til for å bruke den. Blir for dumt at man kan knive lynraskt med våpen i begge hender.. Alle våpen burde knuse en tulling med commando, så fremt han ikke kommer bakfra.

Lenke til kommentar

1. Fortsett med de store, flotte og detaljerte banene fra mw2.

2. Hold våpenbalansen oppe som dere alltid har gjort, med unntak av et par justeringer. (G18/mp40)

3. Flere og mer varierte perk med PRO mode. (fjern perks som juggernaut og commando)

4. Gjør semtex/claymores mindre kraftig, samt danger close og noobtubing.

5. Fortsett med valgfrie killstreals og muligheter for å skyte dem ned.

6. Lag en spilliste som dere kaller "Pure" som fjerner alle killstreaks/perks/våpenattachments/equipment. Kun pistoler som secondary. Hver runde starter man med full ammo på alle våpen og har ingen mulighet for å plukke opp to primary våpen.

Sounds good?

+

7. Gjør det vanskeligere å knive.

8. Mulighet for å sette opp knappene akkurat slik man vil ha dem. (konsoll)

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Dette gjelder class setup

Jeg ler av hva folk sier her. Dere vil spille CSS, ikke COD.

COD er kjent for å by på mer variasjon. Er enig at en del ting skal nerfes, men ikke fjernes! Dere nevner omtrent alt som ikke inneholder "Assult Riffle taktikk". Eneste grunnen til at jeg liker COD fremfor CS er nettopp variasjon, og det dere never forbyr det.

f.eks:

One man army cooldown

Commando får ca dagens vanlige range, og uten commando får ca halvparten.

Painkiller får kun dobbelt så mye liv, ikke rundt 3 ganger som det er idag.

Tror dette gjelder mer konsoll. Men jeg ville gjerne sett liste med "fun games", hvor du enkelt kan ha forskjellige regler kun for de serverne. F.eks sniper lobby, hvor du kun kan scope 0,5 sec og kun bruke spesielle class setup kun for den serveren.

Denne tråden ser mer ut som en sutre tråd over alle ting folk ikke greier å håndtere.

Lenke til kommentar

Vekk med kniving??

JEg vil ha det slik at det å knive noen ikke skal være en refleks handling sånn som det er nå. Det burde være slik som på CS, trykk en gang for å få frem kniven og en gang til for å bruke den. Blir for dumt at man kan knive lynraskt med våpen i begge hender.. Alle våpen burde knuse en tulling med commando, så fremt han ikke kommer bakfra.

Jepp. burde vere sånn som i CS.

Lenke til kommentar

Vekk med kniving??

Jepp. burde vere sånn som i CS.

Fjerne kniving og heller slå med våpnet:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...